/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Clairvoyant eller?!?!?!?
Fra : Ursus01
Vist : 1557 gange
150 point
Dato : 30-03-06 01:46

Jeg har altid følt at jeg har en eller anden form for evne, har oplevet en hel del ting som jeg ikke kan forklare og søger nu hjælp til at finde ud af om jeg har en evne eller ej.

Måske skal jeg finde svaret hos en clairvoyant eller en helt anden? jeg ved det ikke.

Så hvis du sidder med en ide til hvad, hvor eller hvordan jeg kan finde mig selv og mine "måske" evne, så skriv!

Helst i Århus og omegn.....

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 30-03-06 01:52

Du kan spørge mig, jeg er hverken clairvoyant eller troldkvinde men har evner indenfor lidt af hvert.
Fortæl om dine oplevelser så skal jeg give dig min egen logiske forklaring.

Hilsen
Anne

Kommentar
Fra : Ursus01

Dato : 30-03-06 02:07

Hej Anne.

Jeg søger mere en der kan hjælpe mig med at udvikle min evne, hvis sådan findes, måske jeg kan bruge den til noget....

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 30-03-06 02:10

Du kan gå i en cirkel evt.
Men det plejer at være dyrt.
Men få dit svar her www.krystalhulen.webbyen.dk
Eller gå ind på www.selvet.dk

Accepteret svar
Fra : frk.fidus

Modtaget 160 point
Dato : 30-03-06 02:17

Hej igen

I århus eller omegn kan jeg henvise dig til min gode veninde Bettina som er stifter af lysets hus.

Hun kan afgjort introducere dig til det at udvikle sine evner. Hun er meget meget dygtig og helt nede på jorden. Alt det fis med engle og feer...gem det til juletid hvor det er hyggeligt, og få prof. hjælp til virkeligt at udvikle dig hos dem der ved hvad de snakker om.

Se evt også på www.selvet.dk som før oplyst.

KH Fidus

Kommentar
Fra : Ursus01

Dato : 30-03-06 02:30

Tak anne, jeg vil se på det du sagde!

Kommentar
Fra : Ursus01

Dato : 30-03-06 02:35

Hej fidus.

Du har nok fat i noget af det jeg kunne bruge, kunne du give mig en adresse eller telefonnummer i et privat indlæg? så kan jeg måske komme i kontakt med din veninde Bettina?

Har gerne ville gøre noget ved det i flere år!

Hilsen Ursus

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 30-03-06 02:38

annehvid.... det er ikke dyrt at deltage i div. cirkler - de fleste steder koster det ml. 85,- og 100,- pr. gang og det giver en masse til egen udvikling. Jeg gik hos Jill i kbh. www.joyfoundation.dk og har nu min egne cirkler i Hørsholm.

Så det er ikke helt korrekt det med at det er dyrt. Sådan nogle træningsaftener (cirkler) varer jo en hel aften og er inklusiv the, kaffe og kager.

MVH ff.

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 30-03-06 02:38

Det er jo aldrig forsent at gøre noget

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 30-03-06 02:40

Det kan du tro... lige et øjeblik så vil jeg sende dig hendes tlf. nr.

Vi ses.

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 30-03-06 02:42

kære fidus.

Er det med professionelle folk der ved hvad de har med at gøre?
For det kan jo hurtigt blive plat for en skilling og jeg synes personligt heller ikke det skal være dyrt men at det skal være seriøst og professionelt.

Kommentar
Fra : Ursus01

Dato : 30-03-06 02:49

Tak fidus, vi snakkes jo nok en anden dag her inde. god nat

Til Anne: Jeg tror at det hele nok skal ordne sig, der er vel ingen som gider snakke med mig kl næsten 03 om natten hvis de ikke var bare lidt sikre i deres sag. Jeg kan fornemme at fidus ved hvad der tales om! Jeg er glad for at du er opmærksom så jeg ikke kommer i forkerte hender, men jeg lover dig at se mig for.... God nat og tak for hjælpen i t

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 30-03-06 02:57

Annehvis - prisen for at deltage i åbne cirkler er stort set den samme overalt i DK... og selvfølgelig er der plattenslagere i blandt nogle af underviserne, dem kan man ikke komme udenom. Men nu er det sådan at jeg kender disse mennesker som er vellidt både hér i Danmark men også i England og de er medlem af SNU.
Jeg er sikker på at plattenslagere automatisk bliver sorteret fra da disse jo hurtigt ikke længere har noget at bestille. Folk bruger jo hverken tid eller penge på nogen de ikke føler sig godt undervist af.

KH

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 30-03-06 02:59

Ja... det er ved at være sent, så jeg tror jeg hopper i kanen ligesom i andre.

Godnatter herfra.

Og held og lykke Ursus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-03-06 13:35

hmmm - tror der er spøgelser i det her spørgsmål - jeg modtog mails om det fra i går aftes og har da ikke deltaget -

Godkendelse af svar
Fra : Ursus01

Dato : 30-03-06 22:07

Tak for svaret frk.fidus.