/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mappe admi
Fra : Frederiksen
Vist : 537 gange
100 point
Dato : 29-03-06 15:04

Hvordan flytter jeg indholdet fra en mappe til en anden? I dette tilfælde; har downloadet celeberty voices til TomTom og formår kun at flytte mapperne over på det drev som TomTom er når den er tilsluttet, men jeg skal have den ind i en mappe (voices) som er på drevet???

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 29-03-06 16:29

Jeg forstår ikke helt hvad du mener men kan du ikke flytte den til delte mapper?

Du skal være logget på som administrator (eller selv være det) er du det?
Kan du ikke flytte nogle af filerne eller kan du ikke se/finde de filer/mapper?

Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 29-03-06 23:59

jeg skal have flyttet indholdet i en mappe over i en anden.Jeg kan højreklikke og vælge "send til" f.eks. C el. D m.m. men jeg kan ikke finde ud af at sende det til en mappe i C el. D ?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 30-03-06 01:32

Har du Windows XP ? så er det nemt, åbn mappen med filerne du vil have flyttet, marker alle de filer der skal flyttes ved at trække musen hen over med venstre musetast nede, ovre i menuen til venstre er der nu muligheden Flyt de markerede elementer, under Fil og mappe opgaver, klik på den, der åbner et lille vindue, hvor du kan finde drevet og mappen, som filerne skal flyttes til, find drev ved at rulle op eller ned, og klik på det lille plus tegn og alle mapperne på drevet bliver vist, marker som filerne skal flyttes til, ved at venstre klikke på den, og klik Flytning, så flyttes alle filerne du markerede først over i den nye mappe

Godkendelse af svar
Fra : Frederiksen

Dato : 30-03-06 01:48

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-06 02:06

Selv tak Frederiksen, godt du fik flyttet dine filer