/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvordan slået jeg det her fra
Fra : Surf
Vist : 559 gange
20 point
Dato : 29-03-06 12:49

På den her side her er der pludselig dukke det her op

Men hvad sker der lige her. og hvis det er mig. hvordan slået jeg det så fra

http://img61.imageshack.us/img61/7941/err7on.jpg

http://img138.imageshack.us/img138/294/err21oz.jpg

det er de firkanter uden om som ikke skulle være der

skal lige sige at det nok er hos mig da jeg også så på det en anden side

håber at i kan hjælpe mig med det her

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-03-06 13:21

Hej Surf.

Det ser ud til, på dine links, at du er kommet til at lave en 'mask' i billedet, hvilket vil sige at du har 'indrammet' en bestemt sektion af motivet. Dette gør man f.eks. i et billedbehandlingsprogrem og man gør det for at kunne arbejde med den indrammede sektion.

Jeg kender ikke spillet 'Sims' men hvis det har en 'mask-funktion' må der være et punkt der hedder 'fjern/remove mask' eller lignende?

Hvis det ikke er dette der er problemet, så kan jeg desværre ikke hjælpe men så er der sikkert nogle dygtige kandu'er der kommer med løsningen

I hvert fald vil jeg ønske dig held og lykke med det.

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-03-06 13:22

Er det siden med Sims2 der fylder for lidt eller hvad? Jeg ser en hjemmeside med Sims2 med en hvid ramme omkring, hvis det er problemet, så kør musen ud til kanten indtil den bliver en dobbelt pil, klik og hold venstre muse tast nede, mens du trækker ud til kanten, du kan starte med at klikke og holde tasten nede på det blå felt øverst så flytter du hele siden, op i det ene hjørne, og der er kun to kanter du skal trække i bagefter. Windows husker indstillingen så siden passer næste gang

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-03-06 13:25

Jeg har vist misforstået spørgsmålet og skynder mig ud

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 29-03-06 14:25

Det er ikke min side og jeg har før haft et billedetbehandleing program installeret på min com uden at jeg hadvet de der. så det kan ikke være det

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-03-06 15:09

Hej igen Surf.

Jeg har talt med min datter som osse spiller Sims, hun siger at den markering ikke er noget man kan lave i spillet og at det må være en markering du har lavet med din musemarkør.
Det eneste hun kan sige du kan prøve er at sætte markøren indenfor rammen og så prøve at højreklikke og så se hvilke muligheder du får tilbudt dér - der kan evt. stå det som jeg skrev før 'fjern/delete mask/ramme' - 'ophæv mask/ramme' eller den slags.

Jeg ville ønske jeg kunne hjælpe dig bedre med held og lykke med det

Venlig hilsen Dorthe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-03-06 15:24

Jeg ved ikke om det måske er noget du er kommet til at markere ved en fejl.

Men prøv så at gå op i øverste linie på skærmen, der står Rediger.
Klik derpå og så står der noget med Markér alt.

Prøv at klik depå og se om den hvide markeringsramme forsvinder ved det.

mvh dova

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 29-03-06 16:58

Tror i at det kan have noget med flash at gøre. siden er jo trods alt lave af flash noget baf det. og jeg har endda installeret flash player 8. også java og shcockware player (hedder det vist nok)

Accepteret svar
Fra : CiviC

Modtaget 20 point
Dato : 29-03-06 22:26

Hej Surf.

Jeg har postet problemet et andet sted her på kandu. Du kan læse mere om det her: http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/dhtml/overview/activating_activex.asp

Microsoft har ændret sikkerhedsindstillingerne i IE, så java-ting skal godkendes(klikkes indenfor rammen) før man bruger dem.

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 31-03-06 15:42

Jeg har fundet ud af hvordan man gøre det jeg kikke bare efter hver opdatering og så hvad de indholdte også fandt jeg den endeligt og afinstalleret det nummer man skal kikke efter er (KB912945)

Godkendelse af svar
Fra : Surf

Dato : 31-03-06 15:43

Tak for svaret CiviC.