/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Film med faste undertekster?
Fra : SubZero69
Vist : 679 gange
96 point
Dato : 29-03-06 09:24

På et tidspunkt så jeg en side, hvor man kunne finde film med faste undertekster indarbejdet i filen. Både med danske og engelske subs. Men det er svært at finde disse hvor underteksterne er integreret. Nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 29-03-06 13:52

hmm har jeg også, og de virker for det meste ikke.. det du smal gøre er at du skal hente divX subtitle player. og hente underteksterne ved siden af filmen!

Dette kan du gøre på www.divx.com

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 29-03-06 16:35

Ja den har jeg også fanget, problemet opstår så bare, når det skal køre på DVD'en og dermed kun ligge i en fil....

Findes der ellers et latterligt let program, hvor man bare lægger filmen og underteksterne ind, og bum så laver den en ny fil med underteksterne integreret?

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 29-03-06 16:52

.. ja højst sandynligt, men jeg kan dæsverre ikke hjælpe dig!

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 02-04-06 01:28

Andre der kan det?

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 04-04-06 08:09

du kan prøve med dvdsanta, det skulle kunne.....desværre kender jeg ikke programmet, men skulle vist være let at gå til. Det kan findes via en søgning på google

Kommentar
Fra : gril