/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
ChiinChilla .. LÆS DET HER !!
Fra : LaaBaabyh
Vist : 325 gange
50 point
Dato : 29-03-06 06:53

Hej Alle Sammen .

Nu skal i høre her . Jeg har en Lille hundevalp og en Chincilla , og de kan simpelthen ikke sammen .
Chincilla'en er kun 2 mån. gammel. Og jeg er rigtig ked af at den ikke kan løbe rundt, for så tager hunden den altså .
Den er lille og grå.
Jeg vil blot have en 50 - og du får følgende.
Lidt mad med , Noget guf , lidt sand , Hø , (lille) bur |Virker til den bliver større| .
Burde nok hentes i bil med al det tilbehør. . :D

Jeg bor i Birkerød - . I kan kontakte mig på MaleneAndersen-@hotmail.com

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-03-06 07:24
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-03-06 13:50

Det er da synd at dyrene ikke kan sammen, men det ligger i hundens natur, den er jo et rovdyr men da det er en hvalp er der måske en mulighed for at de kan lære at være i stue sammen, giv tid og giv ikke op lige med det samme, i skal selvfølgelig være lige i nærheden når chincilla og hund er løse sammen og du bliver nødt til at have chincillaen i bur eller et andet værelse, når der ikke er nogen der kan holde øje med den, og så skal du til hundetræning med din hund lige så snart den er gammel nok, så både du og hunden kan lære kommadoer, du er jo glad for din chincilla så vent og se om ikke det lykkes

Annuller spørgsmålet
Fra : LaaBaabyh

Dato : 23-04-06 08:57

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål