/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Poænger til Natmaden
Fra : vil.du
Vist : 669 gange
20 point
Dato : 29-03-06 02:00

Det var dig der fandt det rette svar her:
http://www.kandu.dk/spg85448.aspx

Jeg fik pointene men det var dig der fandt svaret

Venlig hilsen Dorthe.

PS. De ekstra 10 er renter og renters rente...og renters renters rente....og..rente....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-03-06 02:32

Ælsker Påænger med rente. 100% på 10 min. [HomerSavleSmiley]

Tak Smukke Dorthe..
Du er lige røget på min farvorit-listen(AntiBlacklisten)

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 30 point
Dato : 29-03-06 02:35

Og sov nu rigtig sødt !

Venlig hilsen Jørgen

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-03-06 07:08

hvor er I søde... dejligt

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-03-06 08:18

Ihh altså Aase

Godkendelse af svar
Fra : vil.du

Dato : 29-03-06 12:38

Z

Jeg blir altså helt flov....rødmer å sårn nåed..'sød'...'smuk'....ihhh altså....tsk tsk...
men doooog....tsk..

Nåmenæh..det var de poænger - sææl tak og ja, det er sq en dejlig ting med renter....altså når det går dén vej

Hov...læste lige forkert jeg syntes at aasenissum skrev at vi er søde og dejlige

Jeg må hellere se at få sluttet af, før der løber flere renter på, så..
pænt tak for svaret til den go'e Natmad (herligt MEN tarveligt nick forresten!! Tankerne ryger jo i køleskabet hver gang man ser det )

Kjæærlig hilsn fra Dorthe.