/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sang fra Paradise Hotel
Fra : Pjevser
Vist : 1558 gange
65 point
Dato : 29-03-06 01:11

Hey.

er der nogen der ved hvad sangen der bliver spillet til aller slut i Paradise Hotel?

Den bliver sunget noget hen af det her:

when you're lost in the dark. when you're out in the cold. When you look something that............ osv der ud af :)

Kommentar
Fra : steno

Dato : 29-03-06 01:55

Hej Pjevser, jeg må ærligt indrømme at jeg ikke rigtigt har fulgt med i Paradise Hotel, så jeg har ikke hørt nogen sang i slutningen, men jeg har hørt Alex synge sangen Paradise i forbindelse med det program, er det den sang du tænker på ?

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 29-03-06 02:02

Det lyder ikke som ham og jeg tror heller ikke det er den sang "Alex - Paradise" den er lavet til selv paradise. Og den som er i slutningen af de rullertekster det er vidst en hel anden

Kommentar
Fra : steno

Dato : 29-03-06 02:02

Hej igen

på nedenstående link nævner de Eliza Gilkyson nogle forskellige sange samt et album.

http://www.popmatters.com/music/reviews/g/gilkysoneliza-paradise.shtml

Hilsen steno

Accepteret svar
Fra : Kazistuta

Modtaget 65 point
Dato : 29-03-06 08:17

Ifølge vores allestedsnærværende hjælper google må det sandsynligvis dreje sig om sangen "Homeless Hearts" med Amanda Stott. Hør den selv og vurder på: http://www.shopemi.com/album_page.asp?artist_id=2870

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 29-03-06 17:42

Ah så det er det sangen hedder.

Så skal man jo bare have fundet den rigtige kunstner

Godkendelse af svar
Fra : Pjevser

Dato : 29-03-06 17:54

Tak for svaret Kazistuta.

Jeg har nu fundet ud af at det er Bryan Rice som synger den der er i Paradise Hotel.

Mange tak for hjælpen nu da du jo fandt frem til titlen af sagen