/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
outlook mangler filen Data1out.msi
Fra : philip1
Vist : 534 gange
112 point
Dato : 29-11-02 15:48

En anden bruger har tidligere spurgt om det samme. Jeg kan dog ikke finde et brugbart svar !. For at kunne ekspor/importere adressekartotek skal filen " Data1out.msi " instal. fra cd´en............. men den findes ikke. Og er det nok at finde denne fil, hvis ja, hvor skal den instal.

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 29-11-02 17:26

Hvis du taler om MS Outlook ligger dine mails + kontakter osv i denne mappe

C:\Documents and Settings\"dit-brugernavn"\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\

Importer dine alt fra denne mappe eller gem den som backup.

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 29-11-02 22:36

rkl læs dos spørgsmålet inden du svarer

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 30-11-02 01:38

dos spørgsmålet?

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 01-12-02 17:00

rkl jeg tror dos (dog) at zonker skal trykke på de rigtige knapper før han
reagerer på dit svar

Kommentar
Fra : philip1

Dato : 02-12-02 03:06

Ærgeligt at i ikke er så flittige når det gælder et svar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg mener.......... det kan sgu da ikke være rigtigt at der ikke sidder bare en lille nørd derude et sted, med et svar man kan bruge 8)

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 02-12-02 11:21

Hej philip1

JA det er ærgeligt at vi ikke er så flittige når det gælder et svar. Men rkl har jo svaret, og jeg ved ikke om det kan bruges, og siden der også er en anden der har
spurgt om det tidligere, og du ikke rigtig har kunnet finde et brugbart svar, så kan
det jo godt være at der ikke sidder, bare en lille nørd herude, med et svar der kan
bruges.

Min anbefaling til dig er, send spørgsmålet direkte til Zonker, for han må jo vide det, siden han kan skrive til rkl "læs dog spørgsmålet inden du svarer". Så jeg kan jo ikke forstå hvorfor han ikke lagde et svar til dig, istedet for bare at komme med en kommentar til rkl. Det må da være der der er noget galt ik'?.

Ellers er det mig der er helt galt på den, og så undskylder jeg meget.

Venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 02-12-02 11:41

Hej Philip,

eh... hvilken version af Windows samt Office bruger du?

er det en original eller en kopi?

hvis det er Office 2000 sku' "data1out.msi" ligge i Cab filen "office1.cab"...

umiddelbart gætter jeg på at det muligvis er Office 2000 du bruger... hvis det er ved jeg så ikke om du har opdateret eller ej... men i visse tilfælde ka' opdateringen til Office godt give lidt problemer... og så ka' det i værste tilfælde betyde noget roderi nede i registrerings databasen....

ka' du evt. smide et link til det andet link du snakker om, hvor der er en der har et lignende problem?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : piakj

Dato : 23-12-02 01:53

jeg mener at jeg manglede det samme men jeg fandt den og det ´lykkedes men jeg prøver at finde frem til den fil jeg manglede, jeg erindrer at den satte hele mit adresse kartotek ind i excel, og derefter kunne jeg eksportere den kan det være den?
MVH
Pia

Kommentar
Fra : philip1

Dato : 23-12-02 03:07

Hej Pia

Jeg ved ikke om det er "måden" at gøre det på...., men hvis det også kan virke for mig så er mine problemer jo løst 8)

Til strarup

Jeg bruger ganske rigtigt office 2000 og den er preinst. måske kopi 8( ikke opdateret. Kan ikke længere finde brugeren med samme problem.

Glædelig jul til alle......... smil og vær glad !!!

Kommentar
Fra : philip1

Dato : 23-12-02 03:16

Til strarup

Har fundet ham........ under afventende spørgsmål "manglende fil". Navnet er Migito

Ho-ho-hoooooooooo 8)

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 112 point
Dato : 23-12-02 15:33

Prøv dette link hvor Microsoft Support beskriver det:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;266323

Godkendelse af svar
Fra : philip1

Dato : 23-02-03 01:05

Tak for svaret catbody.