/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Medion 8808 til spil ?
Fra : biancaa
Vist : 1309 gange
500 point
Dato : 28-03-06 21:19

Hej Er der nogen der ved om Medion MD 8808 pc fra ALDI,er i stand til at afvikle de nye krævende
spil,på en tilfredsstillende måde.Min pc skal fortrinsvis bruges til spil!
mvh Biancaa

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-03-06 21:22

Jeg ved ikke hvilket nr vores to forskellige Medion er, den ene er en bærbar og knap så god til spil, og en stationær, som er helt suveræn til alle spil (købt i Aldi for ca. et år siden)

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 28-03-06 21:27

Er det den som er i bladet i denne uge ?

Kommentar
Fra : biancaa

Dato : 28-03-06 22:34

Hej. Det er en stationær pc,ja og det er den der er der i denne uge til 8499,-.Ærligt er det en god
spille (gaming) pc.
P.F.Tak mvh Binncaa. P.S. er lidt i vildrede.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 28-03-06 22:58

Prøv den da ad, - du har 14 dages fuld returret,med original indpakning og kvittering. Iflg. grafikkortet, skulle den være eminent! Havde jeg pengene, købte jeg den helt bestemt!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-03-06 01:40

Ja det kan den!

Kommentar
Fra : akle

Dato : 29-03-06 12:09

Hej, ved ikke om du har købt den pc i Aldi i dag, men jeg stod i venteposition udenfor Aldi i morges, og dér kom jeg i snak med en person, der havde købt den pågældende pc for 14 dage siden, og vedkommende kunne kun rose pc´-en op i skyerne! Så tøv ikke med købet.
MVH Akle

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 500 point
Dato : 29-03-06 22:01

Hej, ja den kan sagtens klare de nyeste spil efter specifikationerne.

Men efter hvad jeg kan se er der delte meninger om kvaliteten på deres maskiner:

http://newz.dk/forum/item/23099/
http://debat.jubii.dk/archive/index.php?t-197563.html
http://debat.jubii.dk/archive/index.php?t-65449.html

Håber dette hjælper dig til at træffe et valg.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-03-06 22:41

Den er uden tvivl god til spil.
Men du betaler også for programmer , video funktioner,og meget andet som du ikke bruger, hvis du kun interesserer dig for spil .

Du kan få en mindst lige så god, dum spillemaskine andre steder for færre penge.

Kommentar
Fra : biancaa

Dato : 29-03-06 23:36

Hej igen.Er der nogen der ved om den larmer(blæser) o.v.s.?
mvh Biancaa

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 30-03-06 11:31

Hej, i de links jeg har sendt tidligere står der et sted at den larmer efter blæseren er blevet udskiftet men de fleste stationære computere jeg har set larmer altså mere eller mindre alt efter hvordan de køles...

Hvis du vil have et direkte råd så synes jeg ikke du skal købe en PC i Aldi; jeg kunne aldrig selv finde på det. Er helt enig med transor i at du kan få en lige så god/bedre PC til billigere penge andre steder såsom Dell, der har mange godt tilbud ind imellem, eller hos din lokale computer-pusher hvor du helt sikkert kan få en bedre service (med mindre de lukker inden du får brug for dem!).

Som dem af jer der har fulgt mine svar sværger jeg selv kun til Dell. Har haft mange Dell, Compaq, IBM, HP you name it computere gennem tiden både på arbejdet og hjemme, men kan kun sige at Dell aldrig har svigtet.

Håber du kan bruge de svar du har fået til noget. Der er sikkert ligeså mange delte meninger om PCere som der er Kandu'ere...

Mvh. Lars

Godkendelse af svar
Fra : biancaa

Dato : 14-04-06 15:07

Tak for svaret lawitt.