/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
KØB AF MÅL
Fra : mikmeier48
Vist : 4463 gange
250 point
Dato : 27-03-06 20:06

Er der en der har et par gamle håndboldmål eller 7-mands fodboldmål til salg?
De skal gerne være i en forholdsvis god stand og gerne med net (det sidste dog ingen betingelse)

Kommentar
Fra : gril

Dato : 27-03-06 21:24

Jeg ved ikke om der er nogle men prøv at tejk Den Blå Avis ud måsker har de hvad du søger

www.dba.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-03-06 08:04

eller www.papkassen.dk www.brugt.dk www.genbrugsvarer.dk www.qxl.dk www.gribb.dk

evt. kan du selv oprette annoncer, det er gratis alle stederne

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 28-03-06 08:17

(Udenfor emne - du har oprettet sp. 2 gange - se under 20:05. Du kan nå at slette, inden der kommer kommentarer)

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 28-03-06 09:18
Kommentar
Fra : coolman

Dato : 28-03-06 20:11

Kontakt din kommune. De har forbindelsen til sportsklubberne og kan hjælpe dig. De skifter engang imellem på deres arealer og hvis du er ude med riven i tide så kontakter de dig hvis det er nært forestående at de skal skiftes. Priserne er rimelige hvis det er en selvhenter..

Annuller spørgsmålet
Fra : mikmeier48

Dato : 29-12-06 16:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål