/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
gendanne fil slettet antivirus
Fra : Breunski
Vist : 455 gange
100 point
Dato : 27-03-06 17:38

Mit antivirus program har slettet en fil der var potentielt farlig, men dette tror jeg ikke på, da jeg ved hvor filen kommer fra og hvad den indeholder. Jeg ser den derfor ikke som farlig. Er der mulighed at gendanne denne fil, eller er den bare tabt?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-03-06 17:43

Ja gode seriøse antivirusprogrammer gemmer en backup, og har en funktion på menuen til gendannelse.
Nu skriver du jo ikke hvilket antivirusprogram du bruger.

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 27-03-06 17:45

Jeg har Panda Titanium 2006 Antivirus + antispyware

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-03-06 17:55

Kender ikke lige den, men det er der forhåbentlig en anden der gør.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 27-03-06 19:54

Hvis du søger med antivirusprogrammets navn på Google kan du der kontakte dem og få at vide hvorledes du skal forholde dig.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 27-03-06 20:24

Hvis det er i dit mailprogram - for eks outlook express . ????

så har du nok flueben i : - ikke at modtage vedhæftede filer der kan indeholde virus - er det ofte du blot kan ophæve det for et øjeblik - så vil vedhæftningen vise sig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-06 10:23

har du fundet løsning på dit problem ????

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 02-04-06 15:03

miritdk, hvor finder jeg indstillingerne? Jeg brugewr Outlook, men ikke expres

"så har du nok flueben i : - ikke at modtage vedhæftede filer der kan indeholde virus - er det ofte du blot kan ophæve det for et øjeblik - så vil vedhæftningen vise sig"

Ellers har jeg fundet en løsning. Jeg fik filen sendt til en anden E-mail, men ville gerne vide det, så det ikke sker en anden gang.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-06 15:09

oh oh - jeg har ikke outlook installere pt - så husker det ikke (gætter på det er din udbyders spamfilter evt - ellers kig i funktioner og indstillinger -der må være noget under sikkerhed)

god ide med at sende til en ekstern mail

Godkendelse af svar
Fra : Breunski

Dato : 11-04-06 12:55

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-04-06 18:05

fik du hak på det ???