/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Sorteringsregl Outlook 2003
Fra : edb.dk
Vist : 576 gange
50 point
Dato : 27-03-06 17:25

Hej.

Hvordan sortere man mail, hvis man har flere mail adr på samme konto. Jeg har 2 mail adr som jeg skal hente ned på min pc, konen og ungerne har hver deres og dem skal jeg ikke hente. Kan sagtens finde ud af at sætte det op i outlook express, men det driller i outlook 2003. En som ved hvordan man gør, gerne med screendumps hvis det er muligt.

Takker på forhånd.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-03-06 18:06

Under funktioner, e-mail, rediger kan du indstille hvilke adresser og konti du vil tage mail ind fra.

Hvis de andre bruger samme computer, vil jeg anbelale dig at sætte dem op med hver sin brugerprofil. Hvordan det skal gøres, afhænger af hvilket operativsystem du har .

Kommentar
Fra : edb.dk

Dato : 27-03-06 19:46

det er jeg med på, men får åbenbart ikke sat flueben i de rigtige felter, kan du fortælle mig hvilke felter der skal vinges af, jeg henter nemlig de mails som jeg ikke skal

Kommentar
Fra : edb.dk

Dato : 28-03-06 21:20

Har fået lavet det sådan at jeg kan lagre mine mails fra ekspress på min server selvom alle de sider jeg har læst på siger at det ikke kan lade sig gøre

Man skal ind i reg filen og ændre det

"Store Root"="\\Server\mailserver\MAILS\mortens mails\P4 I Stuen"

så virker det

+ sorteringsreglerne i ekspress er meget bedre end i outlook, tænker her på at sortere meddelser hvis man har flere mail adr...