/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
hvad skal jeg vælge???
Fra : SACA2
Vist : 482 gange
100 point
Dato : 27-03-06 16:09

Skal jeg vælge med hjertet eller hjernen??
Hjertet....en Ford puma fra 2000 kørt 66000 km...flot....og ser hammer godt ud...
eller
hjernen...en toyota Corolla fra 2001 kørt 45000

pisen er den samme...omkring 100.000 kr...Begge har 3 døre .
De kører næsten det samme på literen....

Er her nogen der har erfaringer med Ford puma???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-03-06 16:18

Mit hjerte siger Puma og det behøver ingen begrundelse.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-03-06 16:50

Her i huset siger mine "mænd" også Ford Puma, min søn er på Ford, og han siger, at der ikke bliver rep. ret meget på en Puma

Held og lykke med det du nu vælger

Kommentar
Fra : KrisH

Dato : 27-03-06 17:15

Et gammelt ordsprog siger at man skal følge sit hjerte og det må vel også gælde i dette tilfælde - så held og lykke med den nye bil!!!

Med venlig hilsen
KrisH

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-03-06 17:25

Hvis du er dybt forelsket i Forden (som slet ikke er en rigtig ford, men en Seat ) og regner med at beholde den, skal du vælge den, men hvis du skal ha' et transportmiddel uden de store problemer, og som er let at sælge igen, skal du vælge Toyotaen.

Nu ved jeg ikke helt med den der Ford, om den evt. kan gi' nogen problemer med at få den forsikret....det kommer an på hvor "sporty" den er klassificeret hos forsikringsselskaberne, og mange selskaber er ikke glade for sportsprægede biler.

mvh dova

Kommentar
Fra : rylerne

Dato : 27-03-06 20:59

gaaab dova

Vælg dog for pokker den bil du drømmer om, vi er kun på jorden et split sekund og du er måske død i morgen...carpe diem...for pokker da!!