/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sang fra Volkswagen-reklame?
Fra : kunmikkels
Vist : 558 gange
50 point
Dato : 27-03-06 15:57

Lige i øjeblikket kører der jo en Volkswage-reklame hvor der bliver spillet et remix af 'Love is in the air' ..Nogen der ved hvem der har lavet det remix, for jeg syntes det lyder rigtig fedt, og kunne godt tænke mig at downloade nummeret (;

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-03-06 16:25

kunmikkels... prøv at læse denne tråd http://www.kandu.dk/spg84845.aspx
iflg. den skulle du kunne hente den hos tdc

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 27-03-06 16:41

De hedder vist Milk & Sugar.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-03-06 16:56
Kommentar
Fra : kunmikkels

Dato : 27-03-06 17:43

Gider ikke bruge penge på den (;

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 29-03-06 01:04

Man kan ikke downloade den remix udgave nogen steder. Den er lavet specielt til dem

Kommentar
Fra : kunmikkels

Dato : 04-04-06 18:06

Ærgeligt, hvis det er rigtigt 'Pjevser' :/

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 04-04-06 21:09

Det er rigtigt.

Den er kun lavet i 30 sekunds mremix. Og den er kun blevet lavet til dem specielt.
Jeg syntes også det er noget lortm an ikke kan downloade hele sangen.
De kunne i det mindste lave den hel så :D

Kommentar
Fra : kunmikkels

Dato : 07-04-06 17:52

Pjevser:

Ærgeligt, for den er helt vildt fed 8D

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-04-06 18:25

Ehm.... har du overhovedet læst i mit link fra den 27-3-06, der kan du jo downloade reklame remixet???????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-04-06 18:26

Det er ikke hos tdc du kan downloade den men kik i linket, der står det

Kommentar
Fra : kunmikkels

Dato : 07-04-06 23:45

Til Nordsted1:

Jo, jeg har set dit link, og tak for det. Men jeg gider ikke burge penge på det. Vil bare have kunstneren og sangtitlen så jeg kan downloade sangen med LimeWire eller BearShare.

Men ellers, tak? (;

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-04-06 06:35

Måske jeg skal have pudset brillerne, men jeg kan altså ikke se, at det koster noget at downloade den her http://www.gkko.com/videos/1854/vw-golf:-love-is-in-the-air/

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 08-04-06 13:46

Som sagt er sangen vidst ikke lave i en full version.

Det eneste du kan finde på limewire er den som de bruger i reklamen

Kommentar
Fra : kunmikkels

Dato : 09-04-06 21:31

Nordsted1:

Det er jo videoen?
Vil gerne have sangen (;