/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvordan slipper jeg af med muldvarpene
Fra : Trans4M
Vist : 1194 gange
50 point
Dato : 29-11-02 09:45

HJÆLP HJÆLP HJÆLP !!!!!!!!!!!!
Jeg har en have der i den ene ende er gravet fuldstændigt op af muldvarpe.Er der nogen der har et GOD og EFFEKTIV måde man kan slippe af med de forb...... dyr på.
Alle forslag er velkomne,da de simpelthen ødelægger vores have.
På Forhånd Tak......

Accepteret svar
Fra : pong

Modtaget 60 point
Dato : 29-11-02 09:56

Hej Trans4M

Ifølge alle experter er de enester metoder der virker gas eller muldvarpe-fælde. Fælden er lidt brutal, så gassen er klart at anbefale.
En professionel skadedyrsbekæmper bruger en speciel gas som ikke kan købes af "normale" mennesker. En anden mulighed er at bruge udstødningsgas fra bilen traktoren eller en knallert.

Held og lykke

Kommentar
Fra : jeam

Dato : 31-12-02 11:05

Du skal lige vide at hvis du bruger en professionel skadedyrsbekæmper der bruger gas - så dækker din forsikring ikke hvis det er er indenfor en tæt radius af dit hus - så tjek lige inden du feks hyrer en "sort" bekæmper

Jeanett

Kommentar
Fra : BentAgent

Dato : 07-10-09 15:55

Hej Trans4M.

Jeg har det samme problem som dig lige nu.
Jeg har lige talt over 60 muldvarpeskud i min have, og jeg er ved at blive vanvittig

Jeg overvejer at leje en pladevibrator, og vibrere hele haven så alle gangene bliver stampet sammen. Det kan vel holde dem væk for en stund...

Mange hilsner og medfølelse

Bent