/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Sanitet købt i tyskland
Fra : petedane
Vist : 685 gange
100 point
Dato : 27-03-06 09:04

Hej,

Jeg skal til at lave nyt badeværelse og overvejer at købe sanitet og armatur i Tyskland, da der er store penge at spare.

Jeg vil dog lige sikre mig at det ikke giver problemer med at montere wc, håndvask mv købt i Tyskland her i Danmark???

Er det samme standarder vi kører med i de to lande?

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-03-06 09:44

Ja & Nej. Visse ting er samme standard, andre ikke.
Hvis du skal følge loven, skal tingene være VA godkendt for brug i DK.
Er det noget meget specielt du skal have, da alm. ting (armaturere) er blevet meget billig i DK.

Gof fornøjelse

MVH

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-03-06 12:34

Hej petedane.

Der var et indslag i..jeg mener det var udsendelsen 'Rabatten' for kort tid siden, det omhandlede netop indkøb af hvidevarer syd for grænsen og ja, der er mange penge at spare.
Prøv om det evt. kan lade sig gøre at se den udsendelse inde på DR's side..

WOW, det kan du godt - du kan se den hér:

http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Udsendelser/2006/Udsendelse0606.htm

Men skynd dig, jeg ved ikke om man bliver ved at kunne se den

God fornøjelse og venlig hilsen
Dorthe.

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 27-03-06 21:05

Nu var det jo bare ikke hvidevarer som "petedane" efterlyste, men derimod sanitet og armaturer..

Så prøv igen Dorthe..

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-03-06 21:49

Uf den var grum - jeg havde ikke lavet mit hjemmearbejde ordentligt

Jeg håber så blot at petedane finde hvad han skal bruge alligevel

Venlig hilsen Dorthe.