/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Lige med at finde knappen
Fra : sofus.dk
Vist : 670 gange
500 point
Dato : 26-03-06 23:48

Bedste/værste svar rammer pletskud.
__________________
Skal man finde sig i ingenting, eller vil i ikke have mine sider
Udfødt/skidt ud af dette spørgsmål, som jeg tilfældigvis så,
http://www.kandu.dk/spg85283.aspx
Da det stod med meget STORE BOGSTAVER.
Jeg plejer at blive HAKKET på, når jeg lægger et godt/BAD link under tips, bare helt OK.
RESPEKT.
Man skal tage som man giver, men burde det ikke være den anden vej OGSÅ.

Spørgsmålet er, går jeg over grænsen, med min side www.1mm.dk
eller er det en ganske normal SIDE.
Og så håber jeg ikke "molo" kommer med en side´bemærkning

Jeg har også siden www.steenmartinsen.dk som jeg heller ikke syntes, skulle være livsfarlig, for almindelige mennesker, da den indeholder meget godt.
Men der findes åbenbart-endnu flere ULOVLIGHEDER på.
Som giver grobund til andet ???
Håber ikke i laver Ballade over mit Danske Flag, det er en medfødt rettighed.
Men jeg hader, når den bliver misbrugt.
Også fejl "molo"

OG IKKE MINDST
SORRY, tror der er nogen den burde have lagt under Kandu, spørgsmål, hvad jeg tror...
Men tasterne vil ikke som mine kattelopper

OCR ? til svar - på ?
sofus.dk har modtaget -10 point for dette tip
Fra : sofus.dk

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-03-06 00:05

den bruger skriver altid med STORE bogstaver, grunden kan man så kun gisne om.

Men det var ikke for at skælde dig ud.

mvh dova

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 27-03-06 00:11

HVORFOR IKKE, ALLE/A GØR DET
Jeg forbeholder mig retten, til at ændre alt her.
Mvh
sofus.dk
Hæ/Hæ
så mangler vi bare at få lukket gassen ud.
Men tag det roligt, min kat bider idag "ORM"
Så en kommentar der passer TAK

dova,,, er det egentlingt tilladt, med møntkataloget.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 27-03-06 00:22

Mere får i ikke ud af mig idag.
Som nogen af jer ved/ved ikke, drikker jeg, lige for tiden, glemmer jeg at "tale" med min bidende KAT. Så blev man så klog, den kommer og siger til mig, ELSKER DIG, men der er noget galt.
Det var så ormene/et led, der kom ud af R-------- .
Men det er et helt andet menneske plageri, at få katten til at sluge en pille.
Og så kan dem, der ingen kat har, sige det er sg da ikke noget problem, HÆ, siger jeg bare.
Jeg er blevet anklaget for andet end, dyrplageri.
Men at smide den pille i halsen på en kat, der ved,,,Åh/Åh den ved hvad jeg ikke ved, men tænker, nu igen, 3 mdr siden sidste TUR. Eller også ved den, bare ALT

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-03-06 00:29

Nej sofus, nu må du sgu lige styre dig.

Hvis din kat har orm, skal den da have en ormekur, ellers bliver den på et tidspunkt så angrebet af orm, at den bliver alvorligt syg.

det er vel mere synd end det er at stoppe en pille i halsen på den.

mvh dova

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 27-03-06 00:33

Det kommer,,,,,,,,en finger af gangen
Ellers må jeh sg låne noget, af dig, som jeg ikke har i morgen.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 27-03-06 00:37

Nu har jeg fodret, fuglene hele vinteren
Og helt OK.
Katten får noget billigt MAD.
Den hørte nok ikke inde her, men Naturens gang.
Katten gad JO ikke jage i sneen, våde fusser.
Stegen på bordet er mere lækker/nærmere

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-03-06 00:42

Sofus, jeg kender alt for godt problemet med at give en kat piller. Vi er gået over til at proppe dem i halsen med en "pilleindgiver". Den fik vi gratis på apoteket. Og nu går det som en leg - når vi altså først har fået fanget katten. Den er ikke så vild med det, at den ikke prøver at stikke af, når den skal have piller. Og selv om vi giver den på forskellige tidspunkter, så ved katten udmærket godt, når den skal have piller. Vores skulle have piller i tyve dage!!!
Held og lykke med det.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 27-03-06 00:55

Derfor du hedder hvad du hedder.
Fik/købte en ved Dyrlæge.
Men.............ser DU,,,, når jeg begynder at RODE på pille hylden, så ved katten det SG før mig.

De er så DUMME....
Og kommer ikke hjem, før jeg har lagt mig til at sove, så skal katten ned under dynen.
Og derfra, "fredet" vil jeg på ingen måde genere min kat, da jeg også gerne vil have den liggende, når jeg trænger til en varm pels.
Eller bare TAK...

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-03-06 01:44

Hej Sofus.

Prøv engang at tage r.... på katten

Du hælder en lillebitte smule piskefløde i en underkop og deri hælder du en smule varmt vand - jeg ved GODT at katten ikke må få fløde men der sker altså ingenting ved at den får den lillebitte smule. Nu tager du en teske og lægger pillen i skeen, så tager du en anden teske og med den, knuser du pillen til atomer - ned i fløden med det og VUPTI slubrer missen det hele i sig - OG slikker sin endda om munden bagefter - og så får du et SMÆKKYS af den, fordi den måtte få sådanne lækkerier

Hvis den reagerer på at du tager pillen i hånden, så gør det i to etaper - snyd den, i første teape knuser du pillen og lægger 'fnulderet' i underkoppen - nogle timer efter hælder du fløden over den knuste pille - igen VUPTI

Der skal en snedig Sofus til at narre en snedig missekat
Hvad hedder din kat egentlig?

/Dorthe.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-03-06 03:04

Du skriver
Citat
Spørgsmålet er, går jeg over grænsen, med min side www.1mm.dk
eller er det en ganske normal SIDE.

Den side har jeg forsøgt at kalde. Den er FOR tidskrævende. Efter at have ventet i 2 min. gav jeg op.

Den er fyldt med Win-XP reklamer. Og i toppen kører der en Velkommen-ting. Denne er krævende. Fjern den og reklamerne, så KUNNE jeg måske se din side. Velkommen-tingen ser da smart ud, men hvad vil du egentlig? Være smart eller sige velkommen? Vis da ordet VELKOMMEN. Så bliver det meget nemmere at besøge din side.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-03-06 03:10

Hej Sofus. Du skal lægge pillen i pilleindgiveren, så snart du har givet den en. Og så lægge den et sted, hvor du lige så stille kan komme den i lommen, når katten ikke ser det. Men du har ret. Det ER svært. Men vores er heldigvis indekatte, så de render ikke så langt. Og når det er tid, roder vi i køkkenet, så kommer de små ædedolke som regel for at holde øje - undtagen lige hende, der skal have pillerne, selvfølgelig. Men hun kommer da til madtid, og SÅ siger det HAPS.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-03-06 03:21

Citat
Den side har jeg forsøgt at kalde. Den er FOR tidskrævende. Efter at have ventet i 2 min. gav jeg op

det forstår jeg ikke, siden åbner da med det samme, og man kan med det samme gå ind i menuerne øverst oppe til venstre.

Hvis det er fordi der står "Please wait" under Win XP logoet, er det altså bare et stillbillede og ikke noget med at siden er ved at åbne

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-03-06 03:22

Din anden hjemmeside www.steenmartinsen.dk synes jeg er flot, men stadig prøver du at fylde alt for meget ind i den. Det gør den ekstremt langsom.

Jeg har ikke noget imod at du bruger det danske flag. Men jeg synes nok at de videoer du afspiller, i lidt for høj grad afspejler at du er ekstrem Islamaist. Du burde nok prøve at lære lidt mere om det danske samfund. Det er trods alt i Danmark du lever.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-03-06 03:38

dova - Hvis man har en hjemmeside hvor der der konstant står: Please wait, hvor smart er man så?

Hvis man også har en hjemmeside der konstant afspiller videoer der forherliger danske imamer og viser videoer af menneskemængder, der laver ballade, hvor smart er man så?

Det er SÅ typiskt for dig og de andre kvinder på Kandu, at bare det drejer sig om en KAT så tænker I ikke på noget andet. I bliver simpelthen Katteskøre i hovedet. ÅBN da for fanden øjnene. Se hvad sofus.dk ER.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 27-03-06 07:48

Jeg vil gerne have et ormemiddel." Bad kunden på apoteket.
Ja, så gerne. Til voksne?"
Det ved jeg faktisk ikke rigtigt. Hvor længe er sådanne nogle småfyre om at blive voksne?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-03-06 08:35

[CITATJeg har ikke noget imod at du bruger det danske flag. Men jeg synes nok at de videoer du afspiller, i lidt for høj grad afspejler at du er ekstrem Islamaist. Du burde nok prøve at lære lidt mere om det danske samfund. Det er trods alt i Danmark du lever.

][/CITAT]

NEJ NEJ NEJ Arne nu må du altså styre dig...ekstrem Islamist ?

Du har vist selv for meget lort på din komputer..jeg får hans side ned lynhurtigt

Sofus, det er en sjov/underlig tekst du har lavet i dette indlæg..skal jeg forstå det sådan, at du, når du skriver, at du drikker for øjeblikket..d.v.s. , at du ikke er helt ædru? Eller?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-03-06 08:36

Øv..kan ikke få det citat til at virke

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 500 point
Dato : 27-03-06 11:32

Hej Sofus, jeg synes det er noget underligt sludder du skriver. Tror du har brug for lidt hjælp til at komme videre på...

Men du er sgu god til at lave hjemmesider for jeg synes http://www.steenmartinsen.dk/ er en rigtig flot side med noget dejligt baggrundsmusik (jeg hader ellers baggrundsmusik da det ødelægger min PC afspiller)

Og mht copyright og hele den diskussion siger jeg bare: Who cares??? Så længe man ikke tjener penge på det er det vel egentligt bare at betragte som en slags gratis reklame (ja kom bare alle jer fluekneppere der elsker at udgyde jeres moral her)

Nok ikke et af de indlæg jeg scorer points på men det er i hvertilfælde ærligt ment

Mvh. Lars

Godkendelse af svar
Fra : sofus.dk

Dato : 27-03-06 18:59

Til Hr Arne Jacobsen.
Hvad jeg forsøger at vise med de bileder, er at sådan vil Danmark snart se.
Jeg elsker på ingen måde islam, men væmmes ved flere og flere af de afsløringer, der dukker op fra deres imamer, derfor ser du dem under Dansk flag, jeg kunne lige så godt have sat Hitler der, hvor er forskellen.

-------
Og jeg snyder skam også min kat med kattemælk, men hun kan smage ormepillen, så den skal opløses, og sprøjtes i et stykke kød eller fisk.

Takker for deltagelsen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-03-06 09:07

Citat
dova - Hvis man har en hjemmeside hvor der der konstant står: Please wait, hvor smart er man så?

Hvis man også har en hjemmeside der konstant afspiller videoer der forherliger danske imamer og viser videoer af menneskemængder, der laver ballade, hvor smart er man så?

Det er SÅ typiskt for dig og de andre kvinder på Kandu, at bare det drejer sig om en KAT så tænker I ikke på noget andet. I bliver simpelthen Katteskøre i hovedet. ÅBN da for fanden øjnene. Se hvad sofus.dk ER.

Arne..du bliver altså nødt til at dementere det der.....
Jeg har en idé om at du var lidt snalleret da du skrev det, man kan da ikke bare have den mindste tvivl om at Sofus er imod det der sker på de billeder.