/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
hjelp...........TAKK
Fra : anonymm
Vist : 779 gange
20 point
Dato : 28-11-02 23:39

Hei,
jeg bruker Windows xp og når jeg hører på music å sufer på internett å drar siden ned eller opp over knirker det i musicen den stopper litt hva kommer det av?,den samme problemen hadde jeg i win 2000 også,men ikke i windows 98?
Og finnes det en slik programm der jeg kan hente programmer en database programm?
der mener jeg f.eks hvis jeg skal ha office 2000 så skriver jeg det å da kommer det opp å jeg kan instalere det,det må da være bare for programmer og ikke for music,video osv ikke som kazaa...........hvis ja
skriv siden.....

Accepteret svar
Fra : johnl

Modtaget 30 point
Dato : 28-11-02 23:51

Hej anomyn du kan finde en player der hedder bsplayer den kører jeg med
mvh john

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 28-11-02 23:59

hadde du også samme problemen

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 29-11-02 08:37

ja

Godkendelse af svar
Fra : anonymm

Dato : 08-12-02 00:29

Tak for svaret johnl.