/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Gammel Grand Prix sang
Fra : Kazistuta
Vist : 1865 gange
50 point
Dato : 26-03-06 18:32

Jeg har pludselig fået denne her gamle melodi grand prix sang på hovedet, men kan ikke huske, hvilken det er. Teksten, som jeg husker den, er noget lignende: "Lady, lady fantasy, alting vokser op i nat. Lady, lady fantasy, jeg føøler miiig - besat!"

Er der en rar sjæl med hukommelsen i orden?

Accepteret svar
Fra : grethes

Modtaget 60 point
Dato : 26-03-06 18:50
Kommentar
Fra : Sonrisa

Dato : 26-03-06 19:51

Jeg tror du tænker på
"Lady Fantasi" sunget af Carsten Lehn (dansk melodi gand prix 1985)
Du kan finde teksten her:
http://www.eurosong.webbyen.dk/

Vh Sonrisa

Kommentar
Fra : Sonrisa

Dato : 26-03-06 19:53

sangtekster--> dansk melodi grand prix--> 1985--> 02. Carsten Lenn "lady fantasy"

Godkendelse af svar
Fra : Kazistuta

Dato : 26-03-06 20:20

Man må næsten antage, at det er sangen af Carsten Lehn med titlen "Lady Fantasi"...Tak for svaret, den er nu bestilt hjem hos biblioteket, så jeg kan høre om det vitterligt også er den..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-03-06 20:39

dududu year, sang korpigerne bl.a. Caroline Henderson, tror jeg.