/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Hvem kan svare på dette?
Fra : nullerbullerpige
Vist : 972 gange
150 point
Dato : 26-03-06 17:02

Hej!
Er der en som gider at svare på nedenstående spørgsmål for mig?
Analyse af årsagerne til visse landes modstand ved at godkende Kyoto-aftalen.

På forhånd tak...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-03-06 17:19

Hvad er dit spørgsmål?

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 26-03-06 17:27

ja hvad er spørgsmålet?

Accepteret svar
Fra : 25

Modtaget 85 point
Dato : 26-03-06 17:32

www.noah.dk/energi/kyoto.html - 13k - Cached - Lignende sider

Bæredygtig udvikling :: Generel tilfredshed med Kyotoaftalen
Dagens debatindlæg er generelt positivt stemt over for Kyotoaftalen, ... Han er tilhænger af Kyotoaftalen, der træder i kraft i dag, men mener, ...
www.bu.dk/pages/627.asp - 19k - Cached - Lignende sider

Agendacenter Sundbyøster
Kyotoaftalen. I 1997 blev der afholdt verdenstopmøde i Kyoto i Japan om ... Kyotoaftalen trådte i kraft 16. februar 2005 efter at Rusland har tilsluttet sig ...
www.a21sundby.dk/redesign/kyoto.asp - 13k - Cached - Lignende sider

Notat:Skovens rolle i implementering af Kyoto-aftalen i Danmark ...
Skovens og skovbrugets rolle i opfyldelse af Kyoto-aftalen kan bestå af tre tiltag:. Lagring ved skovrejsning; Lagring i levende biomasse i eksisterende ...
www.mst.dk/transport/01040700.htm - 89k - Cached - Lignende sider

Kommentar
Fra : 25

Dato : 26-03-06 17:33

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 26-03-06 20:26

Spørgsmålet er: Årsagerne til visse landes modstand ved at godkende Kyoto-aftalen?

Kommentar
Fra : gril

Dato : 26-03-06 21:53

der bliver snakket sort i denne her tråd

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-03-06 23:16

Kan du ikke selv lave dine lektier??

Det er jo ikke et spørgsmål med et kort svar

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 28-03-06 10:10

hvem siger da at det skal være det kortoververden?

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 30-03-06 08:16

Tak for svaret 25.....