/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Problem ved CD-formatering
Fra : Fattig
Vist : 671 gange
100 point
Dato : 26-03-06 10:29

Når jeg vil formatere en cd-rw er der opstået et stort problem, nemlig at der ikke som tidligere var muligheden slet cd-rw men nu er muligheden: InCD formater eller Incd slet. Da jeg forsøgte dette resulterede det i at jeg ikke længere kunne overflytte filer direkte til mit brænderdrev, idet drevet tilsyneladende ikke længere eksisterede. derimod kunne filer eksporteres til Musicmatch eller Nero.
Mit styresystem er Win.XP Prof.
Ændringerne er tilsyneladende kommet efter instalering af Nero start smart eller Mucismatch. Hvad er der sket og hvad er det der InCD.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-03-06 11:59

Incd følger med Nero og er et såkaldt packet writing program hvor man kan bruge en cd rw lige som en harddisk! Altså slette og tilføje enkelte filer! Du har stadigvæk muligheden for at bruge din genskrivbare cd "normalt" når du kører Nero Startsmart og går ind under Ekstra menuen og Slet disc!

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 26-03-06 16:30

Tak for god info. Men hvorfor forsvandt mit cd-drev fra oversigten i SEND TIL ?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 26-03-06 22:03

Sikkert fordi Nero eller InCD har deaktiveret den funktion! Du kan prøve at se om der er blevet fjernet flueben i aktiver cd- indspilning hvis du højreklikker på din brænder under Denne Computer, og går ind under Egenskaber og Indspilning!

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 27-03-06 12:38

Tak for svaret tedd. Det var lige det der var sket. Nu fungerer det igen.