/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hængelås
Fra : hoelgaard
Vist : 359 gange
50 point
Dato : 25-03-06 22:19

Hej !

Der er en ting, der undrer mig, hvordan kan det være, at næsten alle får hængelås på, når de har acepteret et svar,og andre får et rødt portræt?

Hilsen en tilfreds bruger
LHN.

Annuller spørgsmålet
Fra : hoelgaard

Dato : 25-03-06 22:21

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-03-06 22:22

Hængelåsen kommer på når spørgsmålet er låst, så der skal betales point for at se svaret.

Den første time efter et svar er accepteret, kan man se et rødt ur, fordi i den tid kan svaret læses, men når der er gået en time, bliver der også en hængelås der.

mvh dova