/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvad hedder filmen????
Fra : willlliam
Vist : 728 gange
200 point
Dato : 25-03-06 20:52

Ben Stiller har hovedrollen i en film, komedie, hvor han skal giftes, men der kommer en hel masse forviklinger før bryluppet. Blandt andet med brudens veninde og så videre

Hvad hedder filmen???????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-06 20:56

date movie

Kommentar
Fra : willlliam

Dato : 25-03-06 21:02

det er ikke den, filmen du skriver er fra 2006, den anden er flere år gammel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-06 21:07

ok - wedding chrashers da ???

ellers kig her:

http://www.aceshowbiz.com/celebrity/ben_stiller/filmography.html

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 25-03-06 21:36

Det lyder som "Meet the Parents" http://www.imdb.com/title/tt0212338/

eller

"Meet the Fockers" http://www.imdb.com/title/tt0290002/

Kommentar
Fra : willlliam

Dato : 25-03-06 21:37

desværre heller ikke wedding chrashers, så vidt jeg kunne orientere mig er Ben Stiller ikke med .Men titlen er jo oplagt.
Har været inde på flere sider med Stiller men kan ikke finde filmen, er næsten 100% sikker på det er ham i hovedrollen.
Men kan ikke huske den danske titel, den blev vist for ca. 3 måneder siden på en af canal digitals filmkanaler.
Jeg husker den som rigtig sjov og har kigget efter genudsendelse.
Nu vil jeg bare finde den??
Husker også noget med en hund i en lejlighed og en voldelig kæreste eller noget i den stil.
Det er jo noget der bliver en pestilens indtil man får knækket den!!!!!!
Jeg har også checket Adam Sandler, da jeg synes de minder om hinanden. Men Jeg mener det er Stiller.

Kommentar
Fra : willlliam

Dato : 25-03-06 21:39

Heller ikke Meet the Fockers,...men det er et oplagt bud. Den er også god!!!

Kommentar
Fra : willlliam

Dato : 25-03-06 21:52

Ok, jeg har kludret i det med de navne, undskyld det er altså ADAM SANDLER der skulle spille ho
vedrollen, sorry, jeg har været rundt på diverse sider, med diverse navne ,titler o.m.a.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 25-03-06 22:15

Wedding Singer?

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 25-03-06 22:23

Det med hunden får mig til at tænke på "Vild Med mary"
Eller som tidligere skrevet "Meet the fockers"

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-03-06 22:24

'Four Weddings and a Funeral' eller 'Fire bryllupper og en begravelse',
var i tv for nylig, men det er jo nok ikke den.
http://www.cinemazone.dk/movie.asp?id=687

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 25-03-06 22:26

Så ikke lige det med Sandler..

Her kan du se hvad han har spillet med i og se trailere
http://www.imdb.com/name/nm0001191/

Kommentar
Fra : ikazoo

Dato : 25-03-06 22:47

Det skulle vel ikke være "50 First Dates"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-03-06 00:26
Accepteret svar
Fra : KrisH

Modtaget 200 point
Dato : 26-03-06 00:28

Det kan da kun være "The guy thing" med Julia Stiles. Det lyder fuldstændig som den film du beskriver, men den har godt nok hverken Ben Stiller eller Adam Sandler i hovedrollen. Hvis ikke det er den film som du mener skulle du nu alligevel tage og se den for den er hylende morsom

Med venlig hilsen
KrisH

Kommentar
Fra : KrisH

Dato : 26-03-06 00:30

http://www.imdb.com/title/tt0295289/

Her har du linket til siden.

Med venlig hilsen
KrisH

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-03-06 01:11
Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-03-06 01:16

Og hvis du ikke er helt sikker på, om det er Ben Stiller eller Adam Sandler der har hovedrollen, er her et andet forslag

http://www.popcorn.dk/film/m/m096.html

mvh dova

Kommentar
Fra : willlliam

Dato : 26-03-06 10:35

Hey, så blev den løst!! Jeg genkendte titlen med det samme, så er det godt nok uden nogen af de skuespillere jeg troede, men nu får jeg ro i sjælen!!! Tak for hjælpen,---- tiltlen er "a guy thing"
Den skal ses!!!

Godkendelse af svar
Fra : willlliam

Dato : 26-03-06 10:37

Tak for svaret KrisH.