/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
RAM til Compaq Presario 700?
Fra : BenjaminOK
Vist : 296 gange
100 point
Dato : 25-03-06 20:31

Hej alle!
Jeg har en ældre bærbar som 2. pc i hjemmet som er en Compaq Presario. Den er nu noget sløvt i betrækket så overvejer om det ikke var en ide at proppe lidt ekstra RAM i den. Den er født med 256, og jeg menere det ikke skulle være noget problem at give den lidt mere!?
Men hvilken slags ram skal jeg have fat i??
Takker i forvejen...

MvH Benjamin

Annuller spørgsmålet
Fra : BenjaminOK

Dato : 25-03-06 20:31

Det drejer sig om en Presario 700!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-06 20:36

åbn din maskine - tag en ramblok ud og se hvad den bruger i forvejen så ved du hvilke den bruger

ps.. husk de ældre modeller ikke kan lide at få for meget mere ram - dvs det er max det dobbelte.

og - grunden til den er sløv kunne jo være pga manglende vedligeholdelse