/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
covers til film og musik
Fra : ligeham
Vist : 517 gange
50 point
Dato : 25-03-06 19:50

Hej igen
er der nogen der kan hjælpe mig med at finde nogle sider med covers til film og musik, har lige købt en cannon printer så jeg kan farve lægge cderne og dvderne.

TAK mvh ligeham

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 25-03-06 20:01

Ja, www.cdcovers.cc er rigtig god! Der er ALT!!!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-03-06 20:06

Du er forhåbentlig klar over, at du skal anvende specielle CDér & DVDér, for at du kan skrive på dem?

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 60 point
Dato : 25-03-06 20:34
Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 25-03-06 22:31

er der ingen steder hvor man kan hente foreks alle disney mm

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 25-03-06 22:32

jeg mente på engang i en fil

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 25-03-06 23:02

Der er også lige http://www.mega-search.net/
hvor der kan søges på alle slags covers.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 26-03-06 01:00

Ultra2!
Er du lidt doven eller hvad???????????????
Citat
jeg mente på engang i en fil"

Hvem hunden kan vide hvad lige præcis du ønsker at hente i en fil????????????????????
Kom nu bare igang med at søge.
Du kunne jo selvfølgelig også bare købe original-skiverne, som jo nok er det der er meningen med, at der udgives film på DVD.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 26-03-06 03:33

Hej du kan bruge disse sider
www.cdcovers.cc til film
www.darktown.to eller www.coverland.co.uk til musik

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 26-03-06 10:18

det er backup af originale børne film disney
jeg er ikke doven men det ville jo være letere at hente den på engang

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 26-03-06 22:16

Undskyld det var kun i sjov, det der med doven! Men når du har originalerne er det vel ikke så vigtig med covers osv til kopierne, skriv på dem med en tushpen, og køb så en mappe til at sætte dem i. Alternativt kan man jo scanne de originale covers, og så udskrive dem lige så tit man har lyst.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 27-03-06 07:25

de er desværre ødelagt de små er jo nogle vandaler
det med at være doven tog jeg som en spøg

Godkendelse af svar
Fra : ligeham

Dato : 27-03-06 10:12

Tak for svaret Brassovitski.

Tak til alle der har hjulpet mig men kun 1 kan få poing jeg siger mange tak
MVH ligeham