/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad hedder denne sang ?
Fra : znackie
Vist : 678 gange
100 point
Dato : 25-03-06 18:28

Så skal jeg endnu en gang bruge noget hjælp til at finde titlen og evt. kunstneren til en techno/trance sang jeg hørte på diskoteket i går.
Teksten der blev sunget, var nogenlunde dette:

"Put your hands in the air, put your hands up in the air..." osv.

Og det er IKKE Danzel's "put your hands up in the air"

Det er en pige der synger. Ved godt det ikke er meget at gå efter, men jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig.

/jaze

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 25-03-06 19:29

Hvis du høre en Tecno sang hvor de synger "Put your hands in the air, put your hands up in the air..." har du ca. hørt dem alle! Så der må mere til her....

Kommentar
Fra : steno

Dato : 25-03-06 19:34

Hej znackie, hvis det er den gamle af dem hedder den
Black & White Brothers - Put Your Hands Up In The Air

Kommentar
Fra : steno

Dato : 25-03-06 19:38

er der er der også en pige der synger,
take me back, its hard to resist, osv.

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 26-03-06 08:44

Das Saint har også lavet et nummer ved navn "One More Time".. Der er også en dame på sangen for det meste..

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-03-06 08:53

Jeg har den i en udgave med - Belushi -

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 26-03-06 15:43

Hvis du nu har hørt lidt forkert og teksten lyder "put your ass in the air, put your ass up in the air" (let at høre forkert), ved jeg muligvis hvilket nummer, det drejer sig om.

Baracuda har lavet et nummer, som hedder "Ass up", hvori det er en kvinde der synger mantraet. Lyt til nummeret hos TDC:
http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=./artist/viewartist.htm&artistid=8199

Kommentar
Fra : kunmikkels

Dato : 27-03-06 15:34

Den sang jeg tror du tænker på hedder ; Belushi - Put Your Hands In The Air ..
Der findes også en sang der hedder ; Baracuda - Ass Up men melodierne er ret forskellige så de er nemme at kende forskel på?

Kommentar
Fra : amdam

Dato : 31-03-06 00:56

Det er vel ikke en ny version af det gamle 1910 Fruitgum Company-hit "Simon Says" fra 1968.

Kommentar
Fra : kunmikkels

Dato : 04-04-06 18:05

Kom i tanke om at på Belushi - Put Your Hands Up In The Air (eller ivhartfald den version jeg har!), er der ingen sang på s;

Men fandt den her i stedet ; Ravers On Dope - Put Your Hands Up In The Air ..
Det er godt nok ikke en dame der synger, men måske en mulighed?