/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook Express adressebog
Fra : olelyster
Vist : 428 gange
100 point
Dato : 25-03-06 12:15

Jeg vil gerne fjerne et navn fra min Outlook Express adressebog - men der er et (H) foran navnet. Ved ikke, hvad (H) betyder, men navnet er "låst" og kan ikke fjernes som de andre. Det der kommet ind må osse kunne komme ud - men hvordan ...

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 25-03-06 13:18

Du har prøvet at højreklikke på navnet og set hvilke muligheder du har, kan du omdøbe?
Det kan være navnet er tilføjet i messenger eller et andet program, og derfor ikke lige kan fjernes.
Prøv at genstart, hold F8 nede, og vælg fejlsikker tilstand.
Når den kører i denne tilstand, kan det være du kan fjerne.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-06 14:26

følger lige med

hvad i alverden skal det (H) mon være ???

ps... har du forsøgt at bare slette ved hjælp af delete tasten ???

Kommentar
Fra : olelyster

Dato : 25-03-06 14:38

Tak pallebhansen, i fejlsikret tilstand fik jeg mulighed for at slette navnet ved højreklik! Jeg lader spørgsmålet stå lidt endnu for at se, om der er nogen , der kan løse gåden med (H) foran navnet - jeg bruger ikke Messenger, men min datter kan have været inde og "lege", for det er hendes veninde, der var forsynet med (H).

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-03-06 17:18

Jeg følger også lige med.

Imellem tiden kan i jo lige hente den nye version.

http://ideas.live.com/programPage.aspx?versionId=0eccd94b-eb48-497c-8e60-c6313f7ebb73

Godkendelse af svar
Fra : olelyster

Dato : 26-03-06 01:24

Tak for svaret pallebhansen.