/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
OE 6 indstillinger?
Fra : enig
Vist : 400 gange
20 point
Dato : 28-11-02 16:43

Jeg har et problem, med at min outlook E 6 ikke vil sende eller modtage, da den ikke kan finde den skrevne server. Jeg har været inde i Outlook Express's indstillinger( filer, impoter, indstillinger for e-mailkonto) og de er slet ikke de samme som min coolnamekontos. Bør de ikke være det. Altså med servere og brugernav, kode osv. Jeg har forsøgt at ændre det men, det bliver ikke gemt, det jeg har ændret og problemet vender straks tilbage.
Jeg har et erhvers abonoment ved TDC, en bredbåndsløsning. Jeg vil gerne at min coolname konto kunne virke igen?

med venlig hilsen enig

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 28-11-02 17:34

Åben Outlook - under funktioner vælger du konti - vælg post - Tilføj Post - Så skriver du servernavnet for ind- samt udgående (mail. +sidste del af din email) Begge steder - Kontonavn er din email + password. Gem
Husk at markere "medtag denne mail ved modtagelse af post eller synkronisering" under generelt.
Hvis det satdig ikke virker så slet dine kontis og opret dem igen.

Held og lykke

Mvh Rasmus

Accepteret svar
Fra : Vestjyden

Modtaget 20 point
Dato : 28-11-02 23:03

Hvis du har Norman antivirus installeret (den, der normalt følger med TDC-abonnementet), bør du klikke på N-ikonet og vælge 'Konfigurationseditor'. Er 'Internet protection' markeret med et flueben, så kan det være årsagen. Hvis du fjernet fluebenet bliver din OE ikke overvåget - og det skulle derefter være muligt at indsætte ind- og udgående server.

Godkendelse af svar
Fra : enig

Dato : 29-11-02 21:07

Tak for svaret Vestjyden.
   jeg har godt nok ikke dette virusprogram, men mcaffe, men jeg vil prøve dette.