/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skriften utydelig!
Fra : TEAS
Vist : 707 gange
200 point
Dato : 25-03-06 09:50

Skriften på mange sider er blevet utydelig og lille men det er ikke hele siden
der er sådan.
Når jeg forstører siden op følger den utydelige skrift med men
ulæseligt.
Det er startet for ca fire uger siden.
jeg bruger XP PRO.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-03-06 09:59

den hurtigst løsning er at lave en systemgendannelse. Du mister ingen filer osv, ved en systemgendannelse.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-03-06 10:00
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-06 10:03

er skriften også utydelig når du ikke er ude på nettet ?????

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 25-03-06 10:09

det kan også være du skal ind og rette lidt,

højreklik på skærmen et tomt sted - egenskaber - fanebladet udseende - effekter - vælg her enten cleartype eller standard -

troldenesdhb... det er noget mange glemmer

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 25-03-06 10:35

Gå i din browser under VIS - tekststørrelse - sæt til mellem

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-03-06 17:52

Du skulle lig ta og afprøve linket fra troldenesdhb. Det er meget sandsynligt at det er hvad der er sket.

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 26-03-06 11:12

Tak for svaret miritdk.
Det var på nogle sider ude på nettet det var galt med skrften
men ikke ikke hele sider.
Jeg fulgte dit råd og satte den på cleartybe
og alt er læseligt igen.
Og endnu en gang tak for hjælpen og en tak
til alle der kom med indlæg.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-03-06 22:34

glad for i kunne bruge rådet -