/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
kan aldrig fin på en overskift
Fra : shallowbay
Vist : 575 gange
15 point
Dato : 25-03-06 00:25

et hurtigt spørgsmål... Jeg kan huske jeg engang hørte en virkelig historie i USA om et ægtepar hvor deres barn bliver kidnappet men kidnapperen taber barnet på vej ned af stien, men prøver at skjule det og få fat i løsesummen alligevel. De endte med at finde ham og henrette ham selvom han aldrig tilstod. Jeg mener faren var berømt.

Kan nogen måske fortælle hvad de hed?

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 25 point
Dato : 25-03-06 01:06

Mon ikke du tænker på piloten Charles Lindbergh som fløj over Atlanten.

Hans baby blev kidnappet ud af børneværelset og ned af en stige.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-03-06 01:07
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-06 09:15

http://lindbergh-kidnapping.ask.dyndns.dk/

her kan du læse lidt om affæren

Godkendelse af svar
Fra : shallowbay

Dato : 25-03-06 22:20

ja, det var dem jeg tænkte på... Tak, Dova