/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
kan ikke hente billeder
Fra : Melander
Vist : 630 gange
200 point
Dato : 24-03-06 22:10

hejsa..

Jeg har en sonyericsson t610 og jeg har hentet både mms og gprs indstillingerne til den og har også modtaget billeder på den, men nu vil den ikke mere, den skriver bare "kommunikationfejl"

hvad kan der være galt...

mvh. Melander

Kommentar
Fra : Aalborg67

Dato : 24-03-06 23:49

Prøv at ligge nyt software ind i den,,, Altså MCU. Jeg har filerne liggende hvis du mangler dem.

Ellers har jeg programmet til T610 liggende. Det må du få/Tilsendt..

Mvh.
Mogens

Ps. Har ca. 150 spil til modellen...