/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Ved profetens afragede skæg ?
Fra : kiloalfaindia
Vist : 1444 gange
500 point
Dato : 24-03-06 18:10

Først skal skægget rages af - så det demokratiske Danmark måske kan ane, HVAD DER VAR/ER GEMT BAG SKÆGGET - dernæst må Danmark i demokratiets navn udvise samtlige imamer, der har modarbejdet det danske samfund - et samfund, hvis borgere endda bliver dræbt i demokratiets navn - i Irak på det seneste. Det er en skænsel, at disse imamer kan regere som lysten fører dem i muhammedanismens navn, mens danske soldater mister livet i den danske hellige tro på, at et demokratisk samfund er en mulighed i den muslimske verden. Disse banditter har ingen ret til at udsprede trusler mod danske politikere - sker noget sådant, er der kun 'en vej UD!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-06 18:45

Hej KA - er enig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-06 18:46

OK - KIA da.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-06 18:48

Nej KAI - KiloAlphaIndia. Men jeg er stadig enig.

Kommentar
Fra : 9060

Dato : 24-03-06 18:58

ekkonovemberindiaekko, men det må man vist ikke sige for højt, så er man jo racist, det er jo kun dem der må sige lige hvad de har på hjertet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-06 19:07

Hvis du vil stave til ENIG, så hedder det. Ekko November India Golf.

Alle i DK må sige hvad de vil. Bare det ikke er injurierende eller diskriminerende. Man må f.eks. ikke sige at alle Jøder burde være ufødte eller bør aflives. Tilsvarende må man heller ikke sige at alle Muhamedanere yngler som rotter. Men man må gerne lave ironiske tegninger.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-03-06 19:15

uniformekkonovemberindiagolf i det med skægget men ellers enig.
Det bliver jo spændende at se hvad der sker i Akarrisagen, men deporteres kan han formodentlig ikke.
Gad vide hvordan retten vil kunne vurdere hvad der er spøg og hvad der er alvor hvis der der nogensinde bliver rejst sag.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 24-03-06 19:35

Delta Ekko Lima Victor India Sierra Ekko November India Golf

Jeg er også harm over Akkari, men jeg ved ikke om, der er juridisk grundlag for en udvisning. Det må være op til domstolene og ikke folkestemningen at afgøre.

Jeg håber bestemt, at hans udtalelser fører til en politianmeldelse. Akkari siger godt nok, at det var humoristisk ment...humor min bare.....det var karrikaturerne af Muhammed også.

Der er bare en væsentlig forskel. Muhammed tegningerne blev udgivet i en dansk avis i DK, hvor den danske lov er gældende....nogle muslimer har krævet chefredaktøren henrettet for kætteri altså en dom efter sharialoven. Akkari har truet Kader på livet i DK, hvor han selv er statsborger. Derfor skal han dømmes efter en dansk lov.

At en dansk soldat er død i Irak er ikke muslimernes skyld. Det er den danske regering, som har sendt soldater til Irak. Det bad Irakerne sgu ikke om. .... og går man i krig. Ja, så kan man dø af det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-06 19:39

dabj - ekkonovemberindiagolf. Man kan sgu ikke udtale sig eller mene noget p.g.a. et skæg. Men at ham Imamen fra Århus bliver ved med at sige det ene den ene dag og det andet den anden, er sgu for langt ude. Han opfører sig som en Verdensmand og politiker, men beviser igen og igen at han har hjernekapacitet som en Rotte. Se JyllandsPosten i dag. Alle kan se den på www.jp.dk

Selvf. skal han fratages sit statsborgerskab og SMIDES ud af landet. HAN er den der i de seneste måneder har gjort mest for at skade Danmark. Fy for fanden. UD MED SVINET.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 24-03-06 20:07

Lynchstemningen breder sig!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-03-06 20:10

Hov hov, der er noget du har misforstået..

Her i Danmark udviser vi skam ikke rabiate muslimer. Heller ikke selvom de er total bløde oveni kasketten, og ikke kan finde ud af andet, end at udstikke den ene trussel efter den anden.

Ihhh nej, vi tilbyder i stedet fjolser som Akkari, at han i et debatprogram på DR1 i den bedste sendetid får lov at forsvare sin udtalelse og form for humor. Bare vent og se – vi er sq så flinke her i lille Danmark.

Det er lige godt ærgerligt, at den usympatiske lille skid – ikke evnede at lave en tilsvarende joke i Mellemøsten om en af deres politiske ledere.
Så kunne det nok være, at han fik sin bette kødløse røv ristet

I øvrigt så har jeg da vist taget fejl. Ja for jeg troede, at imamernes rejse denne gang skulle handle om at at lægge en dæmper på Muhammed krisen – og løse op for den Danske boycot!

Men ok, det undrer ikke mig en bønne, at vore kære imamer siger noget men mener noget andet. Det er nærmest forventeligt!

http://english.aljazeera.net/NR/exeres/E9CE5528-9ABD-4308-8892-97D196F4C10A.htm

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-03-06 20:16

Men skulle det gå så galt, at Akkari føler sig udvisningstruet - så er her et tip, som han kan gøre brug af: http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=341329

Et ret smart trick faktisk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-06 20:27

Hæ hæ Creamy. Enig. Og skal vi så ikke stoppe den der lille leg med det Fonetiske alfabet?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-06 20:40

I øvrigt hedder det "Det Phonetiske Alphabet" i kan se det her:

http://www.dynamoo.com/technical/phonetic.htm

Så er der de danske bogstaver:

Æ = Ægir
Ø = Ødis
Å = Åse

Man skriver Æ som AE, Ø som OE og Å som AA.

Også når/hvis man bruger telegrafi. Der findes Morse-signaler for Æ.Ø og Å men disse bruges udelukkende at danske spejdere. I alle andre tilfælde hvor det er nødvendigt at skrive de specielle danske tegn, gør man som ovenfor beskrevet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-06 20:54

For nu lige at foregribe spørgsmålet, så er de danske morsetegn:

Æ = .-.- (prik - streg - prik - streg)- (AA)
Ø = ---. (streg - streg - streg - prik) - (OE)
Å = .--.- (prik - streg - streg - prik - streg) - (A bindestreg A)

Kommentar
Fra : kiloalfaindia

Dato : 24-03-06 20:55

Når skægget rages af en imman -sådan i overført betydning - kan det da være, at vi rigtigt får at vide, hvad disse banditters reelle formål er med deres tilstedeværelse i Danmark endsige hvad fredags prædikens formål dybest set går ud på i det danske samfund. Kan det tænkes, at målet er en islamisering af Danmark, der jo er SÅH åben, modtagelig og accepterende, at det skriger til Allahs himmel. Islam er en stor fare for Danmark og den vestlige kultur med dens for os mærkværdige koraniske love, der akcepterer mord som våben mod anderledes tænkende og mod mennesker med kritiske (bare) antydninger om islamBEVÆGELSENS troværdighed på denne skønne (ellers) blå planet. Vi må sande, at hvis islam får indflydelse efter agt, bliver planeten grå og halvvejs sort med liden udsyn til alle sider.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-03-06 20:58

Jeg syntes vi skulle gøre som Frankrig, de udvise dem, også selv om de er blevet franske statsborgere, vi er alt for blødsødne, og tossegode. Denne blødsødenhed går ud over de næste generationer.

Jeg kan blive noget så stiktosset hver gang de kritiserer os, får de måske ikke mere her, end de nogen sinde kunne få i deres hjemlande. De flygter hertil, men er de flygtninge er det da utroligt, at de flygter så langt væk, fra deres fædrelande, og så tillader de sig at kræve og kritiserer, det skulle lige være os der gjorde sådan i deres hjemlande, ville vi få kirker, spec. mad, boliger, spec. undervisning i skolerne mm.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-06 21:07

Kære venner. HUSK lige at det kun er en meget lille andel af de danske muslimer der rent faktisk støtter disse rabiate holdninger. Pas nu på at I ikke fejer alle over én kam. Der findes (og jeg har personligt mødt mange), masser af moderate muslimer. Disse er meget veltilpassede danskere. Så lad nu være med at bringe alle muslimer i miskredit p.g.a. nogle få ekstremisters holdninger og handlinger. Vi skulle jo helst komme ud af denne krise som et samlet folk, der har plads til alle uanset farve og religion. Er det ikke én af de ting vi er stolte af?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-03-06 21:16

Nu er det jo engang desværre sådan at det er de rabiate vi hører mest til, og som en selvfølge også dem jeg snakker om, jeg kender da heldigvis også flere af de moderate. Men jeg mener stadig, at kan man ikke lide lugte i bageriet (DK), så rejs dog hjem

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-06 21:25

Uden for emnet; hvad pokker sker der? Er det KUN på min skærm at bogstaverne ikke kan finde deres rette plads?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-03-06 21:31

arne.... det du skriver ser nu rigtigt ud på min skærm.... har du taget de rigtige briller på??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-06 21:33

Citat
I øvrigt hedder det "Det Phonetiske Alphabet" i kan se det her:

Nåååå her i Danmark kalder vi det bare "det foentiske alfabet" Altså os der ikke lider af anglofili
http://da.wikipedia.org/wiki/NATOs_fonetiske_alfabet

Men måsske lyder man klogere, hvis man staver det med "ph"

Gu ved hvilke ord der begynder med F som AJ osse staver med PH LOOOOL *SF*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-06 21:36

Du retter selv slåfejlen ik??

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-06 22:05

Jo selvf. klumme - Men ser jeres tekster normale ud? Mine gør ikke. Der er underlige mellemrum i mellem bogstaverne i de enkelte ord. Jeg skulle måske genstarte?

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 24-03-06 22:32

kiloalfa und so weiter, ved betydelig mere om det end i aner. som jeg forstod, den udvidede tvavis på TV2 i går så drejede sig om for imamerne ikke at få lukket sagen, men tværtimod holde gryden i kog og udnytte den maximalt til ydmygelser af anderledes tænkende. Med den slags kan man ikke føre dialog på et fornuftigt grundlag. De må afvises på alle niveauer og vi vil ikke sælge vores frihed for en skål linser.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-03-06 22:35

Om imamerne (de danske) har skæg ellet ej betyder vel ikke så meget.

Når de er i Danmark, så siger de en ting. Når de er i Bahrain såsiger de noget andet.

Det kan ikke være rigtigt at "vi" skal betale for dem fremover. Vil de kæmpe for deres egen tro og land, så bør det foregå i det land, de kæmper for.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-06 23:04

ans - Jeg er 100% enig. Også med Fleng. Den der lille dumme Imam fra Århus KAN ikke være talsmand for ret mange muslimer i DK. Ville alle de tavse muslimer lige tage bladet fra munden, så kunne vi jo høre DERES mening om den lille skiderik. Han er blevet fanget med skjult kamera, og STADIG påstår han at "Der har jeg aldrig sagt" !!! BVADR. Det er derfor jeg skriver"Ud med svinet"

Han er blevet dansker på vor nåde, og nu gør han alt hvad han kan for at overpisse vort samfund.

UD MED SVINET.

Kommentar
Fra : kiloalfaindia

Dato : 24-03-06 23:43

Det glæder egentlig mig en kende at kunne konstatere, at ikke alle danskere går med slør, i hvert fald ikke så det også dækker for øjnene - de sidste mange måneders optøjer vedr. "tegningerne" har raget skægget af profeten og hans tilhængere - nu ser vi tydeligt, hvor rabiat og intollerant islam er - hvordan kan nogen mene, at de danske muslimer inderst inde er mere moderate end de tusinder andre, der demonstrerede og ødelagde fremmede nationers ejendomme som ambassader og konsulater - brændte nationale symboler af i værste stil, hvor også Danebrog blev uhyrligt mishandlet. Danebrog er egentlig et symbol på Kristendommen IKKE ? - der er syn for sagen - vågn dog op Danmark!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-03-06 23:46

Lad os da endelig slå fast, at der er IKKE noget galt i at have en anden hudfarve, en anden tro, en anden seksuel præference eller en anden politisk opfattelse. Der er som udgangspunkt heller ikke noget galt i at udleve sin tro, politik, sin seksuelle overbevisning.

Hvis man imidlertid har det formål at sprede løgne om Danmark og det demokratiske samfund, samt tro at ens religion skal styre hele verden, så er det IKKE i orden, og det uanset hudfarve, tro, politisk overbevisning eller seksuel præference.

Og selvom der findes moderate muslimer, så må jeg indrømme, at jeg ser større vanskeligheder med integration af muslimer, end så mange andre befolkningsgrupper. Vi har jo også immigranter fra f.eks. Vietnam. Har vi hørt krav fra dem om at Danmark skulle tilpasse sig deres normer og regler?! Så vidt jeg ved klarer de sig rigtig godt uden at der er problemer med integration, religion eller voldelige 2. generations vietnamesere. Jeg kender nogle stykker, og de har stadig deres egen kultur, tempel og levemåde, uden at være i konflikt med nogen.

Jeg kunne også nævne thaier, kinesere, ungarer, polakker, folk fra det tidligere Jugoslavien. Ja jeg kunne blive ved at nævne folkeslag, som uden de store problemer bliver integreret i Danmark.
Hvorfor så problemer med muslimer?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-03-06 23:49

Ku Klux Klan hævder deres ret til at lynche sorte som en del af deres tro - kan de så også påberåbe sig den religiøse respekt?! Nej vel, ingen kan retfærdiggøre overgreb og krænkelser af menneskerettighederne under påberåbelse af religiøs overbevisning. Kun når det gælder islam, bliver man hensyntagende og fidel til det uudholdelige. Religionen står over alt andet, inklusive menneskerettigheder og demokrati.

Jeg fatter det ganske enkelt ikke!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 24-03-06 23:51

Akkari er meldt til poilitiet og Laban skal afhøres om kendskab til evt. terror i morgen formiddag når han hjemvender fra Bahrain - GODT!

Du fredsens da osse, jeg er normalt et meget fredeligt menneske MEN..dé imamer har altså gjort et eller andet ved min psyke, jeg føler HAD? Det er en følelse jeg ikke kendte, ikke er vant til, den er skræmmende og væmmelig

Vh Dorthe.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 25-03-06 00:40

Unskyld jeg blander mig.
Håber ikke de kan læse dansk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-03-06 01:01

Hvorfor ikke kissan? Du har da ikke sagt noget der bringer DIT liv i fare? Det tør du nemlig ikke!

Creamy og jeg siger hvad vi mener, og står bag det; så hvis nogen skal slåes ihjel er det da os..

Så tag det roligt. Sig din ærlige mening eller hold din kæft.

Hvor svært kan det være????

Det gælder også alle andre! Hvis I er nogle tøsedrenge/tøser der ikke er voksne nok til at stå bag jeres ord, så lær at holde kæft når de voksne snakker.

Hvor svært KAN det være???

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 25-03-06 01:10

Hej Arne.
Jeg tør at sige min mening,her hjemme,ellers havde jeg nok været et offer
som så mange andre i denne stakkels verden/desvære!!!

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 25-03-06 01:13

Og så elsker jeg også at tegne/mennesker

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 25-03-06 01:18

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-03-06 01:22

kissan - så sig hvad du mener! Hvis den tåbelige lille skæggede århusianske Imam, skal tages alvorligt, skal der være mange muslimer der bakker ham op, og det er der ikke.

Creamy og jeg TØR at sige hvad vi mener.

Alle kender mit navn og adresse. Så hvad så? Skal jeg nu myrdes på grund af mine åbentlyse holdninger?

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 25-03-06 01:40

Det er der jo nogen der bliver,ikke.Jeg er voksket op i Amsterdam/tresserne,og gik i skole med mange af dem der den dag idag bliver kaldt for perkere,joder ,sviner osv..
god ide hvis alle bare flyttet hjemme til der hvor de helst vil være.Det er jo også det de helst vil,
vi vil da heller ikke bare lige blive deporteret til hvor ved jeg,VEL?????

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 25-03-06 01:45

Godnat Arne,måske snakkes vi igen????
En ting,lad være med at se ned på folk der har det dårligt,og hellere end gerne
vil HJEM

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 25-03-06 05:59

Helt enig - ud med ham Akkari og øvrige der skader det danske samfund ved at sprede løgne m.v.

Bare synd for de muslimer, der prøver at tilpassse sig vort samfund !

Det ere også synd for alle de muslimske lande, der fremover vil miste en masse indtægter fra turister bl.a. fra Danmark!

Bare synd at så få mennesker skal ødelægge så meget for mange og endnu mere synd for de muslimer, der prøver at blive gode danske borgere - det heleer bombet minimum 10 år tilbage!

Og til dem der gerne vil hjem - det har altid undret mig hvordan man kan være flygtning så langt væk fra Danmark og alligevel finde til vort land - og er I utilfredse så bliv dog væk!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-06 07:36

Og fortæl mig lige logikken i at være flygtning, og så tage på ferie i sit hjemland, eller sende sine børn på genopdragelse samme sted. Den fatter jeg ikke helt, men der er så meget jeg ikke forstår i muslimsk sammenhæng

Kommentar
Fra : foxlis

Dato : 25-03-06 10:01

Der hvor jeg kommer fra. kommer de heller ikke, men de er nok fordi de der ikke får i pose og sæk, som de får her i Danmark.

Kommentar
Fra : kiloalfaindia

Dato : 25-03-06 19:12

Fik vi nu skægget raget af profeten - fik vi derved islams sande ansigt at se? Sikkert ikke, men det godt at kunne konstatere, at danskerne er blevet yderst opmærksomme over for denne beduin religion med dens efter vor kultur ufattelige og umenneskelige sharialove. I visse islamiske lande kan man som muslim ikke konvertere til kristendommen uden stor fare for at miste livet - dette endda med statens juridiske velsignelse. I en rum tid endnu sker sligt naturligvis ikke i Danmark, men de islamiske armbevægelser i dansk politik kunne med tiden få sneget ind lovparagraffer, der lidt efter lidt kunne stænge den danske ytringsfrihed i ord og tale - vi må være meget opmærksomme over for sådanne tendenser. Derfor har polemikken med karrikaturerne været til gavn for vesten, i hvert fald når talen er om islams intollerance over for vestens fundamentale livside om frihed til at kunne udtrykke meninger og holdninger. Det skulle nødigt gå sådan i Danmark, at danske kvinder f.eks. ikke tør bevæge sig på gaden uden at bære tørklæde og langærmede bluser eller lignende, som det er blevet tilfældet med kristne kvinder i de palæstinensiske områder i Mellemøsten efter Hamas valgsejren for et par måneder siden. De kristnes tilværelse i disse områder er blevet væsentligt forringet siden Hamasislam har taget over. Profeten bærer altså her som i den øvrige islamiske verden stadigvæk skæg - dette ligesom hans proselytter, imamerne.

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 25-03-06 23:14

Det er skæg at se hvor let de små "PIA K" folk er at manipulere med.

JP har slået de her udtaelser kæmpe stort op, og helt efter hensigten oversat dem forkert med vijle.....for at få fokus fjernet lidt fra dem selv af.

Så går folk fuldstændig i selvsving herinde, det er så ydmygende og pinligt at høre om hvor oplyste og vidende folk selv synes de er.
I er jo ikke andet end en flok får.

Og HR. Khader er et stort mediestunt.

Skam jer....længe

Bedste hilsner

POLPOT

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 26-03-06 00:29

Hvordan kan du kalde dig selv POLPOT,om jeg må spørge,Skam dig,måjeg få et billede af dig??Så laver jeg lige en tegning af dig....
Polpot,det kan du da ikke mene at kalde dig selv

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 26-03-06 01:11

Bare det at du kalder dig Polpot siger mere end rigeligt om hvad du er.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 26-03-06 01:18

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 26-03-06 01:22

det var ikke til dig Barny,oke

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-06 01:22

Pol Pot var en komplet IDIOT - en massemorder, slagter og monster. Er det virkelig den opfattelse du ønsker, at læsere i dette forum skal have af dig?!

Uha han var slem. Skulle nogen være interesserede, så kan man læse om galningen bag et af historiens værste folkemord her: http://www.slyngelsiderne.dk/galleri.htm
En virkelig klam fidilihut, der var ansvarlig for næsten to mio. døde under sin tid ved magten i Cambodia. Han dræbte bl.a alle med briller.

Den ægte pol pot er da heldigvis død – og den kandu polpot vi ser her, virker ærlig talt ikke for knøw.
Jeg så et sted, at han efterlyser pia kjærsgaard toilet artikler, såsom toiletbræt, tissemåtte, og papir og lign.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-06 01:38
Kommentar
Fra : kissan

Dato : 26-03-06 01:39

Hejcreamygirl.Tror jeg får en slem mareridt af alt det her.Det hjælper måske at tegne ham?
Det er ikke sjovt længere .Godnat til jer alle og snakkes imorgen??
Hilsen fra Kiss

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-03-06 03:05

Hmm sidste gang jeg stiftede bekendtskab med den gode 'polpot' i en tråd, da forsvandt han lige så pludselig som han var kommet, han åede nemlig til et punkt hvor han ikke længere evnede at svare for sig - ehm..hvad er det nu man kalder den fremgangsmåde...hmm...begynder vist med k.....og u...hmmmnårrrh jo det er vist..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-06 03:10

God selv nat Kissan..

polpot.

Hvis du følger med, kan du så ikke forklare mig, hvorfor du ikke for længst er flyttet til et muslimsk land?!

Du har tidligere udtalt, at du IKKE anser demokrati som noget af værdi, og samtidig ytret, at du IKKEunderkaster dig, menneskeskabte love. Hvad fanden laver du så her?!

Lige præcis typer som dig får mig til at håbe på, at boykotten fortsætter, så alle danske firmaer må trække sig ud af muslimske lande.
Derefter er der intet formål i at opretholde ambassader, og så kan vi så lukke dem, og også afvikle alt humanitært arbejde.

Så kan mellemøsten passe sig selv, og vi kan passe os selv. Og er der nogen fra mellemøsten der ønsker visum til Danmark, så kan det foregå ved personlig henvendelse til den danske ambassade i Tel Aviv..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-06 08:02

Skulle katastrofen indtræffe (må det aldrig ske!!!) og en selvmordsbombe detonerede i det muslimske vanvids navn i Danmark, kan man jo håbe på, at det er denne syge nar som kalder sig polpot der er "martyren" med et par kilo Semtex eller C4 i sin fjällræv.

Så er der da i det mindste een syg galning mindre

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 26-03-06 09:11

Der er skam en hel naturlig årsag til navnet, men det handler ikke om diktatoren.

Men hvis man ikke har noget at sige, kan man jo altid råbe op om navnet, det ser man ofte også hos børn i 4 til 5 klasse.'

Til creamygirl.
Den der kun tager spøg for spøg og alvor kun alvorligt..
- har fattet begge dele dårligt .

POLPOT

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 26-03-06 13:08

I denne tråd befinder der sig for mange rabiate til, at debatten kan blive konstruktiv. Jeg vil fjerne fluebenet ....klumme, Creamy og Arne.Jakobsen i en og samme tråd....så er der dømt personfnidder

Kommentar
Fra : kiloalfaindia

Dato : 26-03-06 13:38

I Danmark er der religionsfrihed, hvilket bl.a. betyder, at man kan konvertere fra f.eks. kristendommen til islam, jødedommen og andre trosretninger - DETTE altså uden at blive stillet for retten med udsigt til en dødsdom, som tilfældet er i Afghanistan. Alle danske tidligere kristne, der således er blevet muslimer, kan altså bruge bedetæppet uden fare for liv og lemmer fra dansk lovgivnings side. Religionsfriheden i Danmark som i det øvrige EU medfører samtidig, at der bygges moskeer som aldrig før siden den muslimske indvandring rigtig tog fart for ca. 30. år siden. Nu skal der vel snart bygges en kæmpemoske i København, der altså får sig et nyt vartegn i bybilledet - det bliver da godt for turisterne, så de kan finde rundt i byen ved reference til en sådan bygning med minereter, der skriger mod himlen. Det varer derved sikkert ej heller længe, før mullaherne via højttalere kan skrige Allah oh acbar ud over byens tage, så selv H.C.Andersens København bliver vækket 5 gange om dagen. Skulle vi ikke kræve, at der bygges en stor kirke i Saudi Arabien til glæde for de kristne diplomater og oliearbejdere, så de kan komme uden for de høje mure, der normalt omgiver deres boligkvarterer - ville dette ikke være rimeligt i denne sammenhæng.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-06 13:50

Citat
Til creamygirl.
Den der kun tager spøg for spøg og alvor kun alvorligt..
- har fattet begge dele dårligt .

Præcis hvad bette Akkari udtalte, efter at have antydet, at Khader kan være i fare, hvis han bliver minister i Danmark.

Aprpos den lille skid - så ser jeg det faktisk som en sejr, at han endnu en gang kvajede sig.
Jo mere det fjols skaber sig, jo bedre. Nu kan selv de mest blødsødne af alle forsonings prædikanterne se - at han er plimrådden!

Men polpot, du glemte helt at svare på, hvorfor du stadig bor i Danmark, som jo i dine øjne er syndens paradis?! ..Jeg er faktisk interesseret i dit svar - idet det for mig virker unaturligt at blive boende i demokratisk samfund, når ikke man vil underkaste sig det, som demokratiet står for!

Angående dit brugernavn (polpot) ..Så kan du for min skyld kalde dig lige præcis det du lyster, Adolf Hitler, Idi Amin, Hussein eller noget andet fælt - jeg spurgte dig såmænd bare om det er massemorderen, slagteren, monsteret du gerne ser andres tanker ledt hen på, men det gad du heller ikke svare på.

IMHO finder jeg dog nicket "Akkari" meget mere passende til dig og dine "fantastiske" skriblerier herinde. Jeg beklager, men din tendens til at krybe udenom, eller helt forsvinde så snart du bliver stillet kritiske spørgsmål til din elskede mullahguide minder utrolig meget om Akkaries, skal vi sige krysteragtig facon.

Du har selv fortalt her på kandu, at du er af dansk oprindelse, men har konverteret til Islam - og i stedet for bare at fise ind i disse følelsesladede spørgsmål og fortælle at vi er en flok "får" har du så ikke lyst til at berette, hvad du mener om udtalelserne fra det Franske dokumentar program?!

Hvad er din holdning f.eks til at Abu Laban på en skjult optagelse fortæller en trosfælle, at han er bekendt med en person, der er parat til at sprænge sig selv i luften?!

Og hvad med Akkaries finurlige lille joke om, hvad der "måske" kunne hænde Khader, i tilfælde af at han skulle gå hen og blive minister i Danmark. Har du en holdning polpot, eller er du bare en provokerende kryster, der ikke kan finde ud af at argumentere?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-06 13:51

Tak Vivi

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-06 15:17

Citat
Det er skæg at se hvor let de små "PIA K" folk er at manipulere med.

Og det er endnu mere skægt, at så snart man tillader sig at være uenig i dine synspunkter, så tror du dig sikker på, at man er en fæl tilhænger af DF - eller en snottet 3 klasses elev. Polpot, hvis jeg var dig, så vil jeg ikke drøne rundt og prale af, at du har en videregående uddannelse. Det ser jo ikke ud til, at den har bragt dig synderlig meget viden..

Citat
Og HR. Khader er et stort mediestunt.

Ja det er klart! ...han MÅ helt sikkert være en tøsedreng og medieliderlig, når han sådan offentligt tillader sig at stå ved, at han er bange!!

For det hele er jo bare en rablende sindssyg og forbandet "joke" - ikke sandt?!

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 26-03-06 18:21

Til kiloalfaindia

Hvis du lige gad at sætte dig ind i emnet, inden du udtaler dig...vil du vide at der rent faktisk er store Kristne kirker samt synagoer i saudi.

Creamypigen.

Jeg tror du gaber over evne, hvis du skal vurdere om jeg er begavet eller ej.
POLPOT

Kommentar
Fra : kiloalfaindia

Dato : 26-03-06 18:45

Polpot - også tilfældet i Mekka eller Medina - og hvad med hovedstaden - jeg tror, du er dårligt underrettet. Har signaturen polpot noget med plo at gøre?

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 26-03-06 19:03

POlpot er det noget du ved eller er det noget som du blot har fået fortalt, hvis det er noget du ved så underbyg din påstand,

Kommentar
Fra : kiloalfaindia

Dato : 26-03-06 19:20

Mon polpot og andre trosfæller ved, at selv i et land som Egypten er BIBELEN ulovlig - så hvordan mon denne Guds bog har det i Saudi Arabien - hvad er en kirke uden den kristne bibel. Islams nederdrægtighed kom virkelig til udtryk i marts måned i Mekka, hvor en pigeskole kom i brand - pigerne forsøgte naturligvis at komme ud af skolen, men mutawaen (det religiøse politi) forhindrede flere i at komme ud, FORDI de ikke var behørigt påklædte med hoveddække og den lange kjortel. 14 piger brændte ihjæl, mens de øvrige blev tæsket grundet deres manglende islamiske påklædning - hvis det er muligt at blive harm i humanismens navn, er der vel her endnu en god grund ! Det er jo heltmodigt at dræbe uskyldige børn i islams navn !

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 26-03-06 20:22

Fantasien vil ingen ende tage...

Biblen er ikke ulovlig i egypten, muslimer godkender både toraen og biblen som værende hellige skrifter.
Dette er en del af den islamiske trosbekendelse.

Det er næsten skræmmende så meget vås og løse rygter, der florere.

Fleng. det er det letteste i verden at finde ud af....prøv google... hvis ikke skal jeg nok hjælpe dig.

Ja jeg ved der er kirker i saudi, og det er store flotte bygningsværker.
Ikke som moskeer herhjemme, som oftest er henlagt til gamle lagerhaller.

ALLAH "subhana wa ta´allah"

Fortæller os Koranen.
Bismillah rahman nir rahhim
Den der dræber et eneste uskyldigt menneske, vil jeg straffe som om de har udryddet hele menneskeheden.

Bedste
Polpot

Kommentar
Fra : kiloalfaindia

Dato : 26-03-06 20:46

Til Hr. Polpot og trosfællers orientering forbyder Det saudiarabiske kongedømme offentlig dyrkelse af enhver religion, lige bortset fra islam naturligvis. Dette selvom landets regeringsembedsmænd fastholder, at ikke-muslimer har ret til at praktisere deres tro privat, altså i deres egne hjem. MEN dette sidstnævnte postulat stemmer ikke overens med, at endda højtstående muslimske sheike sammen med muttawaen deltog i en razzia den 29. april sidste år mod en menighed bestående af ca. 60 etiopiske og eritreanske kristne, der var samlet i bøn/husbøn i Riyadhs centrale Al-Olaya-provins. Muttawaen konfiskerede tilbedernes private Bibler samt en kvindes korshalskæde. De 5 ældste blev deuden arresteret og havde de 4 første dage ingen kontakt med familien - gad selv vide, hvor lang tid de sad indespærret i 'et eller andet saudifængsel for deres tros skyld. Vi her i Vesten må være glade for, at råolie som energikilde ikke direkte kan forgiftes af ekstrem religion.

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 26-03-06 21:09

der er vist mange ting vi ikke hører om her i Danmark

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 26-03-06 21:15

Polpot du kan lige så godt indrømme, du ikke ikke noget som helst fra det virkelige liv, bevis dine påstande eller hold din kæft.

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 26-03-06 21:16

Polpot du kan lige så godt indrømme, du ikke ikke ved, noget som helst fra det virkelige liv, bevis dine påstande eller hold din kæft.

Accepteret svar
Fra : Knete

Modtaget 500 point
Dato : 27-03-06 21:30

Polpot<<<<...... ” Det er næsten skræmmende så meget vås og løse rygter, der florere.”

http://www.memri.org/bin/opener_latest.cgi?ID=SD112306
en officiel saudi arabisk fatwa fra 2000 forbyder, byggeri af nye kirker i muslimske lande;
Fordi der kun er en sand religion (kirker fra før Muhammad behøver dog ikke at blive revet ned). det er rigtigt at det ikke gælder alle muslimske lande, og jeg ved godt der er kirker i bla. Kuwait og Bahrain men det ændrer ikke på at det saudi arabiske politi arresterer kristne som bliver taget i at lave religiøse forsamlinger udenfor hjemmet. hvor meget vås og rygter er der i det?

polpot<<<<..... ” ALLAH "subhana wa ta´allah"

Fortæller os Koranen.
Bismillah rahman nir rahhim
Den der dræber et eneste uskyldigt menneske, vil jeg straffe som om de har udryddet hele menneskeheden.”

det ser ud til at muslimske brødre ser stort på koranens ord;) har de så stadig en plads i paradiset?

http://www.thereligionofpeace.com/index.html#attacks

religion of peace?????

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 27-03-06 22:18

abu laban siger til tv avisen,at han ikke er blevet forstået i 22år,og at det er på tide at danskerne forøger deres Iq. hvor var hans egen og akaries Iq, da de fjumrede rundt som gøgetosser for åben skærm? haha hihi hahaha

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 27-03-06 22:24

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-06 23:00

Det er nok ikke værd at undersøge Abu Labans og gnomens IQ LOOL. Han skal bare være glad for at han er i stand til at trække vejret uden maskinel hjælp.

En ting er sikkert.... gennemsnitsintelligenskvotienten i DK vil stige mærkbart, hvis han og ligesindede fiser ud af landet.

Til alm. orientering... apropos IQ http://www.jp.dk/nyviden/artikel:aid=3642036/

Lynns IQ-rangliste

Citat
Tyskland 107
Holland 107
Polen 106
Sverige 104
Italien 102
Østrig 101
Schweiz 101
Storbritannien 100
Norge 100
Belgien 99
Danmark 99
Finland 99
Tjekkiet 98
Ungarn 98
Spanien 98
Irland 97
Rusland 96
Grækenland 95
Frankrig 94
Bulgarien 94
Rumænien 94
Tyrkien 90
Serbien 89

Godkendelse af svar
Fra : kiloalfaindia

Dato : 28-03-06 15:55

Tak for svaret Knete.