/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sprog
Fra : TLT
Vist : 510 gange
200 point
Dato : 28-11-02 15:17

Jeg har win 98.
Problemet er at mit stifinder, outlook osv. deres menuer har ændret sig til norsk måske svensk,
hvad er der galt det skal stå på DANSK.

HJÆLP!!!!!

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 28-11-02 16:05

Hej TLT!

Har du kontrolleret at dine spogindstillinger m.m., som du kan ændre / kontrollere via kontrolpanel står rigtigt?

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 28-11-02 16:09

Hej TLT,

jeg går ud fra at du har en dansk udgave og den indtil for nylig havde det på dansk... ellers hjælper det følgende ikke...

prøv at gå ind i indstillinger for Win98... -->
start --> kontrolpanel --> indstillinger... og så her vælge "International"... og så sørge for at den står/bliver sat til Dansk... jeg vil tro den enten står til Svensk eller Norsk nu, hvor du siger din menuer skriver det...

hvis det ikke er det der er galt så meld lige tilbage... men jeg er næsten 100% sikker på at det er det der er galt...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : prisme

Dato : 03-12-02 23:07

Strarup har ret! Det er enten det, eller en norsk virus

Kommentar
Fra : avler

Dato : 14-12-02 08:47

Har du installeret en opdatering ?
Hvis den ikke er dansk kan den ændre sproget