/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Pop up ved ny mail
Fra : hjk
Vist : 1305 gange
60 point
Dato : 06-08-01 20:57

Jeg kan indstille outlook til at afspille en lyd, når jeg modtager en ny mail - jeg vil hellere have lydløs besked på skærmen. Kan man indstille outlook til at lave en eller anden form for pop up ved modtagelse af ny mail.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-08-01 23:28

--
Med venlig hilsen
Lars Klintholm
klintholm@image.dk
"hjk" <hjk.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:rKBb7.3575$PZ4.233781@news000.worldonline.dk...
> Jeg kan indstille outlook til at afspille en lyd, når jeg modtager en ny
> mail - jeg vil hellere have lydløs besked på skærmen. Kan man indstille
> outlook til at lave en eller anden form for pop up ved modtagelse af ny
> mail.
>

Funktioner, Indstillinger, fanen Indstillinger, knappen E-mail indstillinger,
flueben i Vis en besked ved modtagelse af ny post

--
mvh Lars

Kommentar
Fra : hjk

Dato : 07-08-01 07:19

Jeg har intet faneblad, som hedder Indstillinger - og heller ingen knap, der hedder e-mailindstillinger. Jeg bruger outlook ekspress 5.0.
Jeg har fanebladet generelt, hvor jeg kan lave flueben i "afspil lyd, der nye meddelelser modtages".
Vil du prøve igen Lars - eller en anden ?

Accepteret svar
Fra : priskorn

Modtaget 60 point
Dato : 07-08-01 08:24

Det kan du ikke gøre i Outlook Express, kun i den "rigtige" Outlook. Lyd og kuverten i System Tray er de eneste muligheder.