/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
msv format laest paa mac/ OSX
Fra : maldi
Vist : 455 gange
200 point
Dato : 23-03-06 18:18

Jeg har faaet nogle lyder filer (msv) som jeg prove at afspille paa min mac. Jeg har faet Sony Voice Editor 2 til at afspille disse. Men begge jeg kan hverken aabne programmet eller filerne, saa de er tilsyneladende ikke stoettet af OSX.

Kender i nogen konverterings programmer for MSV eller et program som kan afspille dette format i mac. Jeg har tjekket paa internettet og fundet et program der hedder switch som eftersigende kunne konverterer msv overtil et andet format (downloaded fra http://www.nch.com.au/switch/), men naar programmet er downloaded er muligheden for msv konvertering ikke tilstedevaerende.

Haaber i kan hjaelpe!!

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 24-03-06 03:00

Switch... Du skal konvertere fra msv på en windows pc, til et format der kan læses på mac OSX
----
cda
dss
wma
rm / ra / ram
dvf
msv

are not supported in osx

and

.mov
.amr

are not supported in win

Annuller spørgsmålet
Fra : maldi

Dato : 29-07-06 17:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål