/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Problemer m Creative Zen Micro
Fra : Emanuel_Rose
Vist : 434 gange
80 point
Dato : 23-03-06 17:08

Jeg var indtil for nyligt den lykkelige ejer af en Creative Zen Micro mp3-afspiller, som jeg havde været så heldig at vinde i en konkurrence. Mit problem er nu bare, at der er opstået en løs forbindelse, som jeg har lokaliseret til at være i selve stikket, hvor man sætter sine hovedtelefoner i. Er der nogen som har erfaringer med et sådant problem, i så fald hvad har de gjort. Jeg har jo, som sagt, vundet min afspiller så er der nogen som har nogle gode råd til, hvor jeg bør henvende mig (findes der eventuelt en "creative-specialist" eller lignende), for at få djævlen repareret?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 23-03-06 19:20

Prøv at åbne den, det er en løs lodning, du sagtens selv kan lodde.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 23-03-06 19:22

Men bortset fra det, så er der GARANTI på den, selvom du har VUNDET den.