/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
opskrift søges
Fra : MarianneHo
Vist : 1530 gange
50 point
Dato : 23-03-06 15:23

Er der nogen, der har opskriften til Hanne Falkenbergs tørklæde LaScala?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 24-03-06 01:47

Hej MarianneHo.

Jeg kan desværre ikke hjælpe med opskriften men jeg fandt et sted hvor du kan kontakte Hanne Falkenberg og spørge efter den

http://www.hannefalkenberg.dk/Dansk/contact.html

Venlig hilsen og god fornøjelse
Dorthe

Kommentar
Fra : baykris

Dato : 25-03-06 18:49

Hej MarianneHo
Jeg har heller ikke opskriften, men gå ind på Hanne Falkenberg, der står en masse garnforhandlere, mon ikke der er en i nærheden af hvor du bor. Så kan du måske få opskriften der.
m.v.h. baykris

Kommentar
Fra : MarianneHo

Dato : 25-03-06 18:51

Tak, begge to, men man kan jo kun købe det som kits, og jeg vil gerne vælge mit eget garn og mine egne farver. Derfor har jeg kun brug for opskriften.

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 08-04-06 22:58

Hejsa.Du kan prøve at gå ind på hjemmesiden www.garnstudio.dk de har en masse opskrifter man kan printe ud.Det kunne jo være du var heldig.God påske.
Mvh ilgp

Kommentar
Fra : Scorpenge

Dato : 10-10-06 05:33

Hej. Der er en meget stor mulighed på dette link http://www.strikkenyheder.dk/

Med venlig hilsen
Scorpenge