/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Koder
Fra : cjmilla
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 28-11-02 11:23

hej..

hvis man søger på nettet, så kan man finde koder til f.eks. 3310, som skulle forlænge bateriets levetid, ved at sætte lyskvaliteten ned, eller en kode som skulle sørge for at man kan skrive gratis sms.. er det for real, eller er det bare noget man skal holde sig langt fra???

på forhånd.. tak!

Accepteret svar
Fra : NKSDK

Modtaget 110 point
Dato : 28-11-02 11:57

Hej cjmilla

Først til det sidste: Det er rigtigt, at man skulle kunne skrive gratis sms ved at indsætte nr. +4540590006 som beskedcentral i sin opsætning. Det er et TDC-nummer, og min datter har afprøvet det. Hun har Telmore-abonnement, og det gik godt en uges tid, hvor hun ikke blev trukket for sendte sms, men derefter blev hendes forbrug back-tracket, så hun alligevel kom til at betale. Nu er der jo det, at Telmore benytter TDCs net, så måske fungerer det, hvis du har en anden udbyder.

Du kan gøre flere ting ved at taste koder på din 3310 - én af dem er at få forbedret lyd byttet med kortere taletid, før batteriet skal lades op. Du kan finde de forskellige koder her:

http://www.telefonsiden.dk/koder.php ...eller her:

http://mobistar.dk/koder.asp ...eller her:

http://www.mobilbyen.dk/koder.htm

Der findes endnu flere steder, men det er de samme koder, der går igen.

Jeg håber, du kan bruge mit svar

Mvh

NK

Unlocking og sw-opdatering i Viborg
sivebaeks@io.dk

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 28-11-02 13:06

TDC/TELMORE kunder kan bruge www.coolsms.dk gratis men jeg mener der er en lille begrænsning på et par SMSer om dagen

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 28-11-02 13:40

Hej SANTA2002

Taler du her ikke kun om afsendelse af sms fra Internettet? Jeg tror, cjmilla mener fra sin mobiltelefon, eller...

Mvh

NK

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 29-11-02 08:36

Yeps det er udelukkende SMS fra internet til mobil men jeg tror alle de funktioner og ting fra før i tiden med at kunne sende "gratis" SMS'er fra mobil telefornerne ..... dem har de vist afskaffet alle sammen