/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Prøvestenen
Fra : upyoursmate
Vist : 461 gange
200 point
Dato : 23-03-06 11:56

På Amager, ude ved Prøvestenen, men ikke inde på selve området, ligger der en kæmpe blå tank, ligner en flad silo, der er omgivet af nogle rør og noget der ligner et stilads (men er det ikke)...!

Hvad er denne tank til og hvad er den der kontruktion til der rager op, rundt om til?

Den har vist været med i en Olsen Banden film som baggrund...

Håber I forstår, hvad jeg mener.

Mvh. U.

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 23-03-06 13:13

Er det benzinøen du tænker på??

Vh fluffy

Accepteret svar
Fra : fluffyclaus

Modtaget 100 point
Dato : 23-03-06 13:14

ups... glemte at linke til billedet.

http://www.fata.dk/vinduet/vinduet27.10.jpg ??

Vh fluffy

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 23-03-06 15:40

Nej, den ligner godt nok de tanke meget, med der er kun en af den jeg tænker på og så er der et meget højere rørsystem rundt om...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-03-06 15:46

Kan det være en gammel gasbeholder?

Godkendelse af svar
Fra : upyoursmate

Dato : 01-05-06 15:00

Tak for svaret fluffyclaus.