/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ulovlig kopi - gør "lovlig"
Fra : axelbjarne
Vist : 1342 gange
200 point
Dato : 23-03-06 09:51

Jeg kører ikke selv med ulovlig kopi, men det er der en del andre, som jeg prøver at hjælpe, at de ikke får meddelelsen om de har ulovlig kopi. Spændende område!
Før var det nok at deaktivere "Windows Genuine Advantage". Men de må have sendt mere ned i deres computer, for at kunne kontroller styresystemet. - Men hvad?

Hilsen
axelbjarne

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 23-03-06 10:03

Ja det er undeligt .

Jeg sidder her med en helt ny computer, der er en dag gammel. Alt software er lovlig på computeren.
Jeg prøvede lige og chekke cookies efter og have opdateret min XP. og have besøgt www.msn.dk
Og det var de utroligt hvad der allerede lå i den mappe - og helt ærlig det bryder jeg mig ikke om.

For jeg vil ikke finde mig i og blive set over ryggen af usynlige øjne.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 23-03-06 13:53

Du kunne måske bruge denne.
http://www.sendspace.com/file/mt39di

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 23-03-06 14:38

hvor mange kræfter er det værd...
home
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=60838
prof
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=43780

Der findes også dem der er utilfredse med at måtte betale for 3 når man kun har brug for een.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-03-06 17:58

"FY FY dine kammerater må ikke bruge kopi"

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-06 19:41
Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 23-03-06 19:43

Skide udlændinge.
USA altså.

Tror næppe Bill Gates bliver Mindre rig.
Hvad skal han dog bruge renterne til
Min skide GAMLE XP HOME skal aktiveres hvergang, der går kuk, i de nye opdateringer, selvom de MS.dk- ikke vil kendes ved det.
Det går godt, INDTIL, og den vil jeg ikke have, men tager du den ikke=0 opdateringer.

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 200 point
Dato : 23-03-06 20:04

Og forresten er der ikke noget, der hedder en ulovlig KOPI.
Men HVOR mange der BRUGER ORIGINALEN

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-06 20:14

sofus.dk -> Der er noget der hedder flerbrugerlicens

http://www.microsoft.com/resources/howtotell/da-dk/windows/genuine_result.aspx?result=0

Citat
Tak, fordi du kører Windows-valideringsassistent. Det ser ud til, at din Windows-produktnøgle er gyldig.

Dette tyder meget på, at dit operativsystem er lovligt. Windows-valideringsassistenten kan dog ikke foretage den endelige bedømmelse.

Hvis du vil kontrollere, at du har modtaget et ægte ægthedsbevis og en ægte software-cd, skal du sammenligne dine funktioner mod piratkopiering i det næste afsnit.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 24-03-06 03:33
Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 24-03-06 04:13

molo.............

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 24-03-06 04:20

MOLO---------------
denne kan du ikke snakke men en NOTEPAD.---------------
Sh

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 24-03-06 04:22

SATAAANS sskærrrm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-06 07:11

sofus.dk -> Der er skam intet i vejen for at bruge notepad.exe til selv at fremstille *.reg filer, i stedet for at bruge regedit til at rette i registreringsdatabasen

Du burde vide: Molokyle kan snakke sig ud af ALT

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 26-03-06 16:37

Tak for svaret sofus.dk.