/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Mænds sæd
Fra : BMW_styrer_for_vildt
Vist : 2482 gange
50 point
Dato : 28-11-02 10:18

Jeg har et ganske kort spørgsmål om mænds sæd...

Er den godt for noget .... (andet end børn *SS*)

Er der vitaminer i (hvis man sluger det) ?
Gir det en pænere hud hvis den smøres i ansigtet ?

Mvh BMW pigen

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 28-11-02 10:26

Hej BMW pige

Du kan godt regne med at dine børn ikke ændre udseende ligemeget hvor meget af sin mænds sæd du sluger *GG* og hvad vitaminer angår så skal du nok hellere spise lidt vitamin piller Og så er der jo alle disse Matas & andre Hud produkter som kan købes i dyre domme for at opnå en pænere/renere hud

Mvh
SANTA

P.S Sjovt spg by the way *SS*

Kommentar
Fra : wes

Dato : 28-11-02 11:35

ØH det var et alternativt spørgsmål, meg godt!

Der er ikke de store argumenter for at anvende sæd som vitaminkur eller hudbehandling. Der er ganske rigtigt proteiner i sæd, men det er der også i så mange andre ting. Vitaminer fra Matas eller apotektet er bedre og nemmere at dosere (ti hi), og som hudbehandling er sæd stort set lige gyldigt.

Den helt store værdi i sæd er, at det potentielt kan bidrage til befolkningstilvæksten,. Derudover ligger der en kæmpe stor symbolsk værdi i at kvinden i den aktuelle nu-og-her situationen sluger sæden, eller lader det komme ud på kroppen. I porno er det da vist den traditionelle afslutning, at fyren sprøjter ud på kvinden og gerne i nærhed af munden. Uanset inspiration fra porno, føler de fleste fyre sig som nogens fanans karle, vis afslutningen ligger tæt op af det nævnte.

Men igen - det kan jo også ske at du (BMWpigen) havde interesse i sæd som kosttilskud eller billigere fugtighedscreme. ;)

wes

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 28-11-02 14:01

Jeg har faktisk hørt at mandens sæd skulle være godt til at tage fedtpletter på ubehandlet fyrretræ.

Ellers er der jo noget af det samme i som man bruger til at sætte fødsler igang med, så udmærket med et par indvendige udløsninger hvis man er gået over tid

Hvorfor kan man iøvrigt kun kommentere - ikke svare ? Så kan man vel ikke få point hvis svaret bliver accepteret.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-11-02 02:22

Hej Klojs

Det må bero på en teknisk fejl, hvis du ikke har kunnet lægge et svar til dette spørgsmål.
Men man kan sagtens acceptere en kommentar som svar.
Hvis du vil have point, må du dog registrere dig som superbruger. Så længe du kun er
registreret som almindelig bruger, kan du ikke få point overført.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 29-11-02 03:58

Jamen jamen, jeg har tilmeldt mig som superbruger, og når jeg går ind på min profil står mit nnick også øverst med (superbruger) ved siden af.

Når jeg svarer hvor som helst på ubesvarede indlæg, har jeg pletten i Kommentar men et gråt felt i Svar, og de to felter kan jeg ikk ændre på

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 29-11-02 03:58

Jamen jamen, jeg har tilmeldt mig som superbruger, og når jeg går ind på min profil står mit nnick også øverst med (superbruger) ved siden af.

Når jeg svarer hvor som helst på ubesvarede indlæg, har jeg pletten i Kommentar men et gråt felt i Svar, og de to felter kan jeg ikk ændre på

Kommentar
Fra : BMW_styrer_for_vildt

Dato : 03-12-02 00:35

Hej BMWPigen

Hvis du ikke har noget imod at få det på huden så syntes jeg du skal gøre det for som andre skriver er det ikke skadeligt og som du sikkert selv kan mærke strammer det huden op. (hvis du lader det tørre ) det gør jeg og min har ikke taget skade. Om den er blevet smukker vil jeg lade andre om at sige, men jeg gør det da jævnligt... og så er det hyggeligt

Knuz Tulle

Accepteret svar
Fra : TulleRulle

Modtaget 50 point
Dato : 03-12-02 00:38

Hej BMWPigen

Hvis du ikke har noget imod at få det på huden så syntes jeg du skal gøre det for som andre skriver er det ikke skadeligt og som du sikkert selv kan mærke strammer det huden op. (hvis du lader det tørre ) det gør jeg og min har ikke taget skade. Om den er blevet smukker vil jeg lade andre om at sige, men jeg gør det da jævnligt... og så er det hyggeligt

Knuz Tulle

Kommentar
Fra : Twenye

Dato : 04-12-02 13:03

Hehe, sjovt enme. Sæd er meget fed, og sluger man jævnligt sådan en dosis, kan man godt tage på af det. Men piger, tage på af noget som ikke er lige så dejligt som chokolade? ;)

Twenye

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 07-12-02 14:11

BMW_styrer_for_vildt/TulleRulle du er hermed bustet for point-svindel......
http://www.kandu.dk/dk/spg/8750

Kommentar
Fra : celtic

Dato : 07-12-02 14:36

sæd er godt

Kommentar
Fra : pma16

Dato : 16-01-03 16:11

Jeg tror der er vitaminer i sæd det er derfor at kvinder lever længere..!
Det er i hvertfald min mening..See ya`ll

Kommentar
Fra : nfansu

Dato : 16-02-03 13:32

jeg kan kun sige at sæd er hvad sæd er FRÆKT LÆKKERT OG IKKE TIL AT UNDVÆRER det skal bare nydes det er det det er bedst til