/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Nem konto
Fra : AKZO
Vist : 1053 gange
50 point
Dato : 22-03-06 20:25

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan logge på min "nem konto" eller hvad det nu hedder. I ved der hvor man får penge fra det offentlige.

AKZO

Accepteret svar
Fra : nebis

Modtaget 60 point
Dato : 22-03-06 20:30

Her vil jeg tro: http://www.nemkonto.dk/

Godkendelse af svar
Fra : AKZO

Dato : 22-03-06 20:32

Tak for svaret nebis.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 22-03-06 20:48

en nemkonto er sgi da ikke en man logger på alle mulige steder. det er normalvis din helt egen private lønkonto som du normalt bruger og givetvis har brugt længe... de fleste har fået et brev for længe siden, hvor der stod at den der af dine kontoer er blevet til en nemkonto og vil fremover blive brugt til skat og andre ting som måtte have med penge at gøre fra det offentlige..

mvh Melander