/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Ny drejestol i læder?
Fra : arne.jakobsen
Vist : 693 gange
100 point
Dato : 22-03-06 20:14

Min gamle læderstol med drejefod er kollapset. Jeg skal bruge en ny. Uden fodskammel. Er der nogen der har set en reklame for sådan én i en af de landsdækkende reklamer? Landsdækkende er ikke et krav, jeg skal bare kunne købe den i Herning, og helst se/prøve den først.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 22-03-06 20:47
Kommentar
Fra : fleng

Dato : 22-03-06 20:47

Skal det være en ny eller brugt
Venlig hilsen
Fleng

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 22-03-06 20:50

Hej arne.jakobsen
Jeg fandt dette link til dig fra Ide Møbler de har en afdeling i Herning,
Pris fra 1999,-kr.
http://www.ide.dk/sw6912.asp der er tre sider.
Hilsen Rita

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-03-06 21:13

Rita -> Dit link er det samme som Stig's, men tak for hjælpen.

Fleng -> Hvis møblet er i orden, er det ligegyldigt om det er brugt eller nyt. Bare kom igang med de gode tips.

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 100 point
Dato : 22-03-06 21:59

Arne - mine forældre har to stk. til salg og én skammel til en billig penge - velholdte.

Jeg har billedet af dem på min hjemmeside.

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-03-06 22:03
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-03-06 22:07

Ja Hanne det er da absolut pæne og øjensynligt brugbare stole. Hvad koster de?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-03-06 22:17
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-03-06 22:19

Der er tre stole og ikke 2 - 2 ens og en ene og alene...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-03-06 22:43

Kom nu med prisen Hanne.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-03-06 00:21

Mit navn er Hanne - jeg har et godt tilbud til dig

2 ens stole kr. 800,- (eller hver for sig, kr. 400,-/stk.)
1 enlig stol kr. 400,- (1 skammel følger med i købet)

Det hele kr. 1.000,-

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-03-06 00:26

Det lyder godt Hanne. Prisen er accepteret. Men hvordan får vi møblerne fra Hanneland til Herning?

Når alt det er klaret, giver du mig et Bankkontonr. via Privat besked. Så overfører jeg pengene direkte til din konto.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-03-06 02:03

Herligt, Arne.

Vil du have det hele eller blot en enkelt stol?

I så fald, hvilken - der er jo to modeller.

Uanset hvilken stol, du vælger, får du skamlen med i handelen, hvis du vil.

Hvad med at sende den med Fragtmanden? Det er fra Århus. Jeg kan checke prisen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-03-06 02:07

Jeg kan godt bruge begge 2 m. skammel. Hvad er prisen?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-03-06 02:07

Jeg kan godt bruge begge 2 m. skammel. Hvad er prisen?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-03-06 02:08

Jeg kan godt bruge begge 2 m. skammel. Hvad er prisen?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-03-06 02:45

Hej igen Hanne. Jeg kan se at Kandu igen har været ude med mange afsendelser.

Jeg har set billederne og vil gerne købe begge stole. Men det afhænger selvf. af prisen. Du må lige fortælle mig hvad de 2 stole inkl. skammel koster. Transport Aarhus-Herning finder jeg selv ud af.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-03-06 02:52

Jeg kan desværre også se at jeg ikke har fulgt ordentligt med i timen. Vi tales ved på en Privat snak.

Kærlig hilsen Arne.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-03-06 02:54

Tak for svaret Camillasmoster. Vi tales ved.