/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
ART-potter
Fra : Emil
Vist : 579 gange
100 point
Dato : 06-08-01 20:57

Jeg overvejer at købe an ART-potte fra england. Har nogen kendskab til dette mærke? -lyder de fedt? er kvaliteten ellers i orden?

på forhånd -tak for hjælpen!
Emil

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-08-01 20:55

"Emil" <Emil.news@kandu.dk> wrote in message
news:HJBb7.3574$PZ4.233627@news000.worldonline.dk...
> Jeg overvejer at købe an ART-potte fra england. Har nogen kendskab til
> dette mærke? -lyder de fedt? er kvaliteten ellers i orden?
>
> på forhånd -tak for hjælpen!
> Emil
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
Lyder suverent på en TL1000S, men har hørt, at de skulle være lidt billigt
lavet (ret mig bare, hvis jeg tager fejl).

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-01 06:49

"Hellfire" <henrik-paulsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:0yCb7.312$yh.6150@news.get2net.dk...

> >
> Lyder suverent på en TL1000S, men har hørt, at de skulle være lidt billigt
> lavet (ret mig bare, hvis jeg tager fejl).
>

Korrekt!! MConline.dk havde et par siddende på (store)lau´s TL1000S. Den
ene af disse fik et nyt liv på (lille)Lau´s GSF600SY. Og på begge modeller
lyder den IMHO meget bedre end min Yushimura race. Men kvaliteten lader en
del tilbage at ønske.

Gorm har dog lovet mig at kvaliteten er blevet forbedret og at Lau får sin
potte byttet.

-
Morten Dahl
- Gixxer600 der skal ha mere end ny potte for at komme ud at køre

Kommentar
Fra : Emil

Dato : 07-08-01 19:24

> Korrekt!! MConline.dk havde et par siddende på (store)lau´s TL1000S. Den
> ene af disse fik et nyt liv på (lille)Lau´s GSF600SY. Og på begge modeller
> lyder den IMHO meget bedre end min Yushimura race. Men kvaliteten lader en
> del tilbage at ønske.
>
> Gorm har dog lovet mig at kvaliteten er blevet forbedret og at Lau får sin
> potte byttet.

Lige et par spm:

IMHO = "I mine høreorganer" eller hvad?

Lyder ART'en højere/dybere end Yosh'en?

Hvad mener du med at kvaliteten er blevet forbedret?

Emil

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-01 19:18

"Emil" <Emil.news@kandu.dk> wrote in message
news:dtVb7.3853$PZ4.267514@news000.worldonline.dk...
> > Korrekt!! MConline.dk havde et par siddende på (store)lau´s TL1000S.
> Den
> > ene af disse fik et nyt liv på (lille)Lau´s GSF600SY. Og på begge
> modeller
> > lyder den IMHO meget bedre end min Yushimura race. Men kvaliteten
> lader en
> > del tilbage at ønske.
> >
> > Gorm har dog lovet mig at kvaliteten er blevet forbedret og at Lau får
> sin
> > potte byttet.
>
> Lige et par spm:
>
> IMHO = "I mine høreorganer" eller hvad?
>

(I)n (M)y (H)umble (O)pinion

Accepteret svar
Fra : krogmc

Modtaget 100 point
Dato : 27-11-01 10:57

Hej Emil

Det kan ikke betale sig at købe ART-potten i GB, for vi har den til næsten samme pris og jeg tror at vi er eneforhandler i DK.
Kvaliteten er også ok, for der er Lifetime Guarantee på flere af modellerne. Så det skulle ikke være et problem.
hvis du vil have noget rigtige godt, som bruges til race så har vi også det til en rimelig pris.
Jeg ved ikke hvilken cykel du snakker om, så det er det bedste bud jeg kan give nu.
du kan finde lidt mere på www.krogmc.dk

venlig hilsen
Krog

Godkendelse af svar
Fra : Emil

Dato : 05-12-01 12:17

Tak for svaret. Jeg var inde på din hjemmeside, men kunne ikke umiddelbart finde ART-potterne -er de ikke kommet på endu?. Er det i øvrigt muligt et sted at se priserne på varerne (Jeg kører RF900R)?

V.h. Emil

Kommentar
Fra : krogmc

Dato : 05-12-01 21:08

Hej igen Emil

Kan du ikke kontakte mig pr. E-mail info@krogmc.dk
Så kan jeg fortælle dig lidt mere om, hvad vi har og priserne på det forskellige.
Vi finder sikkert ud af en god pris.
Jeg tror ikke at vi ligger inde med ret meget til lige din mc, men vi skaffer det hurtigt.

MVH.
Krog

Kommentar
Fra : krogmc

Dato : 08-12-01 04:24

Til Emil

Jeg venter på svar fra ART vedr. nye priser, men du kan finde de priser de har i GB på www.artexhaust.com
Husk at lægge moms og fragt til priserne. En potte til RF900R vil koste efter deres pris mellem 2500-2800 Kr.
Og du har ret, ART er ikke på hjemmesiden endnu pga. det med priserne.
Jeg kan også oplyse dig om at Gforce potterne er super og giver en rigtig flot effektkurve, så det er et rigtig godt alternativ til ART.
Skriv til mig, hvis du er interesseret el. har flere spørgsmål

MVH.
Krog