/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Soldier of Fortune kode
Fra : Squarna
Vist : 768 gange
300 point
Dato : 22-03-06 19:01

Davs derude..

jeg fandt lige Soldier of Fortune i mit rod... jeg installerede det og det virker finno bortset fra at der ikke er nogen blodefekter.. mangler den såkaldte "Violence Lock"... har søgt på nettet men den er helt umulig at finde.. skiven med SoF er 100% original men eftersom jeg ikke kunne finde noget cover har jeg ingen kode :(
Er der en der kan skaffe sådan en kode?
For spillet er lidt småkedeligt når der inet blod er:P

tak!
-Squarna

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-03-06 19:04
Kommentar
Fra : steno

Dato : 22-03-06 19:27

Hej Squarna her er der et link hvor du kan hente en Patch der laver blod i Solder of Fortune 1, jeg går ud fra det er SOF 1 du mener når du bare Skriver "Soldier of Fortune"
http://soldieroffortune2.filefront.com/file/Blood_and_gorepatch_for_SoF1_v107F;2526

Det eneste du skal sørge for er at opdatere dit spil til samme version som patchen
Du kan få opdaterings patchen her
http://www.fileplanet.com/62361/60000/fileinfo/Soldier-of-Fortune-v1.07f-Beta-Patch

Kommentar
Fra : steno

Dato : 22-03-06 19:37

Hov og jeg glemte lige at sige du skal også ha den her opdatering først for at det virker ftp://phoebus@server1.thefourwinds.net/raven-games/sof/sof-gold-patch.zip
For version 1.07f kræver at man har version 1.06 Gold installeret

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 22-03-06 22:36

skal have account til fileplanet for at kunne downloade 1,7

det ville være nemmere hvis jeg kunne få en kode til den version af SoF jeg har i forvejen :/

Kommentar
Fra : steno

Dato : 23-03-06 00:04

Ja man skal ha oprettet en gratis account på fileplanet.
Men du må lige fortælle mig om det spil du har er
Soldier of Fortune
Soldier of Fortune Platinum
eller om det er Soldier of Fortune II: Double Helix
For jeg tror jeg har en patch liggende som giver blod i spillet..

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 23-03-06 09:13

okay... der står 1,03 86F nede i højre hjørne når jeg åbner spillet...

Kommentar
Fra : steno

Dato : 23-03-06 16:59

Ja det er versionen, men hvad hedder selve spillet, hedder det Kun "Soldier of Fortune" eller hedder det noget mere ?
Men hvis du har en email adresse kan jeg godt prøve at sende dig den bloodpatch, jeg har ihvertfald en patch til både Soldier of Fortune og Soldier of Fourtune 2, for i Platinum er der rigeligt med blod i forvejen.

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 23-03-06 17:30

Det er Soldier of Fortune 1 men der står ikke platin, guld eller noget i den stil... Kun Soldier of Fortune....

Min email: squarna@gmail.com

-Squarna

Kommentar
Fra : steno

Dato : 23-03-06 17:57

Ok så prøver jeg lige at sende dig filerne i aften når jeg kommer hjem til min egen pc, så må vi bare håbe at de passer til din version, men ellers er det jo selfølgelig ikke være end spillet kan opdateres..
VH
steno

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 23-03-06 18:05

okay det lyder godt... ja, jeg håber meget at det kommer til at virke..

-Squarna

Kommentar
Fra : steno

Dato : 23-03-06 20:38

Hej, så har jeg sendt filerne til din e-mail, men du må lige sige til hvis du ikke modtager dem for min pc lavede noget underligt da den sendte dem,

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 23-03-06 22:18

klokken er nu 22.13 og jeg har ikke modtaget noget...

Accepteret svar
Fra : steno

Modtaget 300 point
Dato : 23-03-06 22:38

Så har jeg sendt det igen, håber du får det denne gang,

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 23-03-06 22:38

jeg sår i seng nu.. ses nok i morgen..

Godkendelse af svar
Fra : Squarna

Dato : 24-03-06 07:52

1000 tak for svaret steno.
Jeg downloadede en "blodcrack" inde fra megagames og nu fungere det fuldstendig som det skal..
tak fordi du har brugt så meget tid på mig

Mvh Squarna

Kommentar
Fra : steno

Dato : 24-03-06 08:21

Der altid dejligt når det lykkes, selv om det driller lidt undervejs. Tak for points

steno