/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
DVDSubber 2
Fra : PeterSkovrup
Vist : 382 gange
100 point
Dato : 22-03-06 16:53

Hej,
Er der nogen der kan give mig et forklaring på hvordan man bruger dette program, evt. et link til en guide. Gerne en kort men præsis forklaring! er en nød til det med programmer :/

På forhånd tak

Kommentar
Fra : steno

Dato : 22-03-06 19:08

Er det, det afspilnings program der gør det muligt at se en film med undertekster man selv ligger ind ?

Kommentar
Fra : PeterSkovrup

Dato : 22-03-06 20:48

Citat
Er det, det afspilnings program der gør det muligt at se en film med undertekster man selv ligger ind ?

øøh? måske... har fået afvide at men kan ligge undertekster på film med det! og jeg vil bare vide hvordan!

Kommentar
Fra : PeterSkovrup

Dato : 04-04-06 16:51

Jeg synes ikk rigtig at der er kommet nogle svar på mit spørgsmål :/...
Er der så en der kan forklare mig hvordan man kan få undertekster på DVD'er... altså så man kan vælge dem til når man ser filmen?

på forhånd tak :)

Annuller spørgsmålet
Fra : PeterSkovrup

Dato : 11-04-06 00:54

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål