/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mistede tegn-mærkelig opførsel
Fra : pajesf
Vist : 333 gange
50 point
Dato : 28-11-02 08:43

Jeg har en Fujitsu Lifebook s med Win98 SE. Pludselig i går begyndte den at være mærkelig: flere vinduer blandet sammen og en del uppercase på tastatur er væk: stort F, M og mange andre. Når jeg trykker eks. stort M bliver cursor bare stående.

Jeg har kørt total viruscheck med Panda og geninstalleret Win98SE. Men det hjælper ikke. Er der nogen der har en ide?

Kommentar
Fra : als

Dato : 28-11-02 09:24

Prøv også lige en online virusscanner f.eks. http://www.housecall.antivirus.com
De nyere vira kan deaktivere din faste virusscanner.

Kommentar
Fra : pajesf

Dato : 28-11-02 10:37

Hej als
Tak for forslaget. Jeg har prøvet housecall- men desværre, ingen ændringer.

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 28-11-02 10:40

Du kan også prøve at genskabe din Reg.database fra MSdos ved at skrive "scanreg" og så snuppe en af dem som er et par dage ældre feks fra den 24. november og så genstarte din computer

Mvh
SANTA

Kommentar
Fra : pajesf

Dato : 28-11-02 13:51

Hej Santa
Tak for forslaget. Jeg har lagt en lidt ældre regbase ind. Men det hjalp heller ikke!

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 29-11-02 08:34

Prøv lige at kigge inde ikontrolpanelet om du har sat dit keyboard op til at være med "dansk" tastatur