/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Vedr. Adobe Acrobat 5.0
Fra : 2100
Vist : 450 gange
50 point
Dato : 22-03-06 09:59

Hvordan retter eller tilføjer en tekst i stemplet "Stamp Tool"

Kommentar
Fra : Footprint

Dato : 16-04-06 22:56

Hej
Jeg bruger godtnok ver 6,0, men i denne skal man først slå sin COMMENTING toolbat til, og under stemplet i denne toolbar, er der mulighed for at tilføje sine egne stempler

Håber det også kan bruges i ver 5,0
Go fornøjelse

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 17-04-06 14:54

Footprint > kan du ikke lige beskrive det mere forstående hvordan du gør dette. Min er en engelsk udgave.

Kommentar
Fra : Footprint

Dato : 17-04-06 17:02

Som sagt bruger jeg godt nok version 6 og er lidt i tvivl om de er bygge ens op..

Men når jeg laver et stempel som f.eks. "FORTROLIGT" gør jeg følgende:
1. gå inde i menyen [tools]
2. vælg [commenting]
3. vælg [stamp tool]
4. vælgderefter [create custom stamp]

Så kommer der en lille box frem hvor du skal vælge en fil som indeholder det, du vil bruge til et stempel, da det i princippet bare er et billed som du ligger oven på dit pdf dokument... du kan f.eks. lave dit stempel paint, eller du kan bruge noget fra et andet pdf dokument...
I samme box som du vælger den fil du vil bruge til stemplet, vælger du også hvilken kategori stemplet skal høre til samt hvilket havn stemplet skal have..

Håber det kan hjælpe, men som sagt bruger jeg version 6..

/footprint

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 17-04-06 22:00

Desværre version 5.0 har ikke meny 2.3.4 som du beskriver, så det skal åbenbart gøres på en anden måde.

Annuller spørgsmålet
Fra : 2100

Dato : 18-05-06 12:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål