/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HJÆLP FIND EN GOD BOOT CD
Fra : zita30
Vist : 628 gange
200 point
Dato : 22-03-06 09:33

Ekstra 100 point inden for en time
Den skal virke HJÆLP har en bærbar til rep som bare kommer med blå fejl skærm,
ikke vil tage de boot cd jeg har.
KAN i hjælpe

Zita

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-03-06 09:50

næ.
Hvad med en diskette.
http://bootdisk.com

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 22-03-06 10:06

bootdisk.com - der er den ultimative bootdisk, hent den og boot på den, den har også værktøjer til det meste.

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 22-03-06 10:07

Der er ingen diskettedrev i

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 22-03-06 10:07

Du har first boot i bios til cdrom (eller alt desablet)

Kommentar
Fra : dk

Dato : 22-03-06 10:17
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-03-06 10:38

Som peet49 : Gå i BIOS og sæt dit CD-ROM/DVD drev som First Boot Device ..under menuen Start Options (Det kan hedde lidt forskelligt alt efter BIOS fabrikat).

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 22-03-06 11:12

? er det til Win 98 eller hvad

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 22-03-06 11:43

det er til xp pro

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 22-03-06 12:45

De fleste PCèr har en F knap til bootmenuen - F11-F12 eller lignende, har din ikke det.

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 22-03-06 14:14

f11-f12 hjælper ikke en sk-- jeg er til bage i gl skærm billed uden boot men vil gerne have den bootet ingen af jeres forslag har hjulpet de er fine til disk men ikke til cd

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-03-06 18:10

Har er bærbar til rep. ???????
Ingen diskettdrev.
Har prøvet F11-F12.
og http://www.ultimatebootcd.com kunne heller ikke hjælpe. (tak for linket, dk)

CD'en fra http://www.ultimatebootcd.com skal jo brændes først.
Bærbare booter normalt med glæde fra cd,
Men cd'en skal jo også være lavet til det.
Det er xp-pro (den originale)

Men det er nu ikke engang gået op fra mig om du kan komme i bios.!
eller om det er en tom blå skærm du ser på , eller hvor langt den kommer i sin boot.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-03-06 20:04

SET I GUL OG GRATIS, kender det ikke
Absolut rednings cd.
Dansk Brugsanvisning Er din PC gået totalt i ged? Her er det rette værktøj til at få den op og køre igen? Her er de ALLE samlet på en cd.Alle disse værktøjer bruges af professionelle IT teknikere.
Pris kr. 49,-
Indrykningsdato 12-03-2006

Kontaktoplysninger
Telefon 1 98585502
Telefon 2 40336734
E-mail adresse n.k.lund@get2net.dk
Postnummer 9560

Billed(er)

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 200 point
Dato : 24-03-06 20:16

Det er den samme disk (den ultimative bootdisk)

Godkendelse af svar
Fra : zita30

Dato : 26-03-06 13:18

Tak for svaret peet49.
det kom til at kører OK & TAK

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 26-03-06 14:14

Selv tak, og god søndag.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-03-06 20:18

Det var da dk der leverede svaret.
Her troede jeg at svaret var en anden løsning, og købte det.
Dette burde jeg ikke have betalt 20 p for

Kommentar
Fra : dk

Dato : 26-03-06 23:03

natmaden >>samme her..........

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-03-06 02:57

Jeps , DK gav løsningen.

'Ekstra 100 point inden for en time ' = 300 p + de 10p det normalt giver ekstra far at svarer inden for en time.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 27-03-06 09:55

22-03-06 10:06->> Er det ikke det samme svar?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-03-06 10:39

22-03-06 10:06->> Er det ikke det samme svar?
Jo det er det samme svar som jeg gav 22-03-06 09:50 !
Men løsningen lå vel i dk's svar 22-03-06 10:17

Pointene blev givet til et ét linies svar der ingenting er.

Se det ikke som kritik peet49 , bare en undren over zita30 !

Over and out

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-03-06 10:49

Manden går til lægen og får at vide, at han er meget syg.
Så syg at han formentlig vil være død næste morgen. Hurtigt tager han hjem til konen og sætter hende ind i situationen.
Så boller han hende kl. 22, kl. 23 og kl. 24.
Kl. 01 vækker han hende igen og vil bolle.
-"Hold nu op siger hun træt. Nu vil jeg sgu sove. Det er jo ikke dig, der skal op i morgen tidlig."

----

En forretningsmand havde lige fået fri fra arbejde.
Inden han tog hjem, ville han lige forbi et bordel.
Han kom ind og havnede i kanen med en Japaner.
Mens de lå der og den vilde sexleg var på sit højeste,
begyndte hun at råbe "SUNG WA!!!"
Forretningsmanden var så vild i varmen at han tænkte at det måtte hun også være,
så det betød sikkert bare dejligt eller bliv ved, eller noget i den retning, så det var jo godt!
Dagen efter var forretningsmanden ude at spille golf med en Japansk direktør.
Pludselig lavede japaneren en "Hole-in-one", og så tænkte den danske forretningsmand:
Nu skal han bare høre, at jeg kan sige godt på Japansk, og så sagde han "SUNG WA!!!",
hvorefter den japanske direktør gloede på ham, og spurgte: "Hvad mener du med;"Det forkerte hul???".

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-03-06 11:27

hov, forkert tråd