/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
GPS til Bil - Update af vejcd
Fra : scrubber
Vist : 760 gange
200 point
Dato : 21-03-06 23:42

Hej Jeg har købet en Blaupunkt Bilradio Travelmate E-1 med GPS. Der fulgte en Cd'er med til radioen. Men denne er fra 2004. Er der nogen der ved når jeg f.eks vil have en nyere CD'er skal jeg endnu engang betale nypris for ny Cd'ere eller giver man en opdateringspris da man jo har betalt en gang. Det drejer sig om en 1200 kr. Hvis man ønsker at købe en CD'er med detalieret kort over feks Tyskland hvor købes dette så henne.

Findes der nogle steder, man selv kan opgradere evt links !!

PÅ forhånd tak

mvh scrubber

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 22-03-06 07:48

Vi var ude at kikke på GPS forleden, og ved alle dem vi kikkede på, skulle der betales ved upgraderinger, det svingede fra ca 350-1200 kr. Jeg kan ikke umiddelbart finde et link, men der er et telefonnummer her, hvor du kan ringe til

Med Blaupunkt Car HiFi, multimediesystemer og entertainments åbnes dørene til en helt ny og spændende verden for dig og din bil. Linket fører dig til det internationale Blaupunkt websted. Det skal nævnes, at produktprogrammet på disse sider ikke er helt det samme, som i Danmark. Har du spørgsmål, så ring til vores Hotline 44 89 83 60 eller skriv til blaupunkt@dk.bosch.com.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 22-03-06 10:44

Hvis du går ind på denne side så er det gratis opdatering af europa kortet.Men jeg ved ikke hvilke software du har til din maskine, men du kan spørge de kloge hoder på den site.:http://www.navigon-user.dk/read_all.php?n_id=14

alimak

Godkendelse af svar
Fra : scrubber

Dato : 08-04-06 23:20

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-04-06 21:44

Selv tak